- Bedankjes 1634
Vereiste versienummer ontbreekt
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Vereiste versienummer ontbreekt
26 feb 2021 00:05 - 26 feb 2021 00:06
Beste Paul,
ik probeer duidelijk te maken dat ik met u stap voor stap de oplossing wil geven.
Dus eerst de installatie verwijderen uit C:\Program files en C:\Program files (86) en dan even de Stamboomzoeker hier tonen. Daarna krijgt u per mail de volgende stap.
ik probeer duidelijk te maken dat ik met u stap voor stap de oplossing wil geven.
Dus eerst de installatie verwijderen uit C:\Program files en C:\Program files (86) en dan even de Stamboomzoeker hier tonen. Daarna krijgt u per mail de volgende stap.
Laatst bewerkt 26 feb 2021 00:06 door Han Kortekaas.
- Evert
26 feb 2021 10:45
Beste P. Geurts,
Ik zie inderdaad je mail adres.
Maar kijkende naar je plaatjes van gisteren avond laat ik het nu verder aan Han over.
Want zo te zien heeft hij gelijk dat er meer aan de hand is dan alleen dat ontbrekende bestandje.
Evert.
Ik zie inderdaad je mail adres.
Maar kijkende naar je plaatjes van gisteren avond laat ik het nu verder aan Han over.
Want zo te zien heeft hij gelijk dat er meer aan de hand is dan alleen dat ontbrekende bestandje.
Evert.
- Evert
26 feb 2021 10:52
Han,
Ik zie het niet als een ongewone vraag.
Voordat ik je vraag las had ik die conclusie ook getrokken en zo-even in de berichten gezet.
Wel dank voor je waarschuwing.
Evert.
PS: wil later nog wel graag weten waarom het er bij mij dan in staat.
Of heeft dat te maken dat het van v.7 naar v.8 niet opgeruimd is?
Ik zie het niet als een ongewone vraag.
Voordat ik je vraag las had ik die conclusie ook getrokken en zo-even in de berichten gezet.
Wel dank voor je waarschuwing.
Evert.
PS: wil later nog wel graag weten waarom het er bij mij dan in staat.
Of heeft dat te maken dat het van v.7 naar v.8 niet opgeruimd is?
- Han Kortekaas
-
03 mrt 2021 17:40
Bij de overgang van 6.2 naar 8.1 ontstond een verkeerde installatie. Na fouten als 'fout 2' en 'fout 1113' begon ik een verkeerde karakterset te vermoeden;de personenlijst gaf voor een plusminus een zwart blokje met vraagteken evenzo de map naar Veiligheidsopieën. Een gedcom van Paul kon ik zonder probleem overzetten naar 8.1.
Advies is geweest contact op te nemen met Acer om de karakterset / keyboard goed te installeren.
Advies is geweest contact op te nemen met Acer om de karakterset / keyboard goed te installeren.
- NASO
03 jul 2021 16:45
Hallo allen,
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Versienummer ontbreekt, dus kan geen rapporten meer genereren. Ik heb alle stappen doorlopen die hierboven zijn beschreven, maar het probleem blijft. Ik gebruik Aldfaer al jaren en heb steeds de meest recente versie gebruikt. Ik heb een complete herinstallatie gedaan (naar 8.1) en al mijn bestanden weggehaald, maar probleem blijft. Graag advies.
Nathalie
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Versienummer ontbreekt, dus kan geen rapporten meer genereren. Ik heb alle stappen doorlopen die hierboven zijn beschreven, maar het probleem blijft. Ik gebruik Aldfaer al jaren en heb steeds de meest recente versie gebruikt. Ik heb een complete herinstallatie gedaan (naar 8.1) en al mijn bestanden weggehaald, maar probleem blijft. Graag advies.
Nathalie
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
03 jul 2021 21:02 - 03 jul 2021 21:06
Nathalie,
Zoek Aldfaer-bestanden met vink voor programma's en stambomen en stuur hiervan een (leesbaar) knipsel op alsook een van de instellingen voor de bestanden.
P.S. om het overzicht te behouden is het best een nieuwe draad te beginnen, zelfs als u een gelijkaardig probleem ondervind dat reeds op de forum behandeld is. Maak dan in u bericht een verwijzing of een quote naar het eerder bericht.
Zoek Aldfaer-bestanden met vink voor programma's en stambomen en stuur hiervan een (leesbaar) knipsel op alsook een van de instellingen voor de bestanden.
P.S. om het overzicht te behouden is het best een nieuwe draad te beginnen, zelfs als u een gelijkaardig probleem ondervind dat reeds op de forum behandeld is. Maak dan in u bericht een verwijzing of een quote naar het eerder bericht.
Laatst bewerkt 03 jul 2021 21:06 door JayCee.
- NASO
06 jul 2021 18:58
OK, ik zal eerst een nieuwe draad beginnen.