- Bedankjes 97
Alle sjablonen
- NN
- Auteur
Re: Jubileum
30 jun 2016 19:50 - 30 jun 2016 19:54
Al met al is mijn vraag een beetje ondergesneeuwd en nog niet beantwoord.
vr:
Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest, ik bedoelde te vragen:
Is er ook een andere methode om alle niet geinstalleerde invoeg-toepassingen te zien?
antw:
Neen
vr:
Jammer, wordt er nog wat aan gedaan om dat te verbeteren?
Zie bijvoorbeeld het e-book manager programma Calibre.
Een gesloten vraag, graag wat meer informatie als dat niet anders kan.
vr:
Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest, ik bedoelde te vragen:
Is er ook een andere methode om alle niet geinstalleerde invoeg-toepassingen te zien?
antw:
Neen
vr:
Jammer, wordt er nog wat aan gedaan om dat te verbeteren?
Zie bijvoorbeeld het e-book manager programma Calibre.
Een gesloten vraag, graag wat meer informatie als dat niet anders kan.
Laatst bewerkt 30 jun 2016 19:54 door NN.
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
Lees minder
Lees meer
30 jun 2016 20:59
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
30 jun 2016 21:05
Ik wil best reageren op uw vraag 'of er nog iets aan gedaan wordt', bv zoals het programma Calibre.
Het antwoord is neen, voor wat betreft mijn bijdragen aan de Bonusrapporten.
Het is werkelijk zo eenvoudig om na te gaan wat er van de mij bekende invoegtoepassingen niet is geïnstalleerd; u gaat naar Help Versiebeheer invoegtoepassingen, waar u alle mogelijkheden ziet. Dat zijn er zegge en schrijve 23. Dat lijstje neemt u over en vervolgens gaat u naar Overige rapporten waar u ziet welke van die lijst geïnstalleerd zijn. Dat moet toch niet al te moeilijk zijn.
Of de lijst 'Alle invoegtoepassingen B_team' (ik ben de schrijver) compleet is weet ik zeker dat dat niet het geval is. Zoals de lijst zegt kan men een invoegtoepassing aandienen voor de lijst. Ik heb voor een aantal mensen een applicatie ontwikkeld en hen de invoegtoepassing daarvan gegeven. Zodra er een wijziging is krijgen die mensen automatisch een update. Die invoegtoepassingen heb ik niet gemeld om op de lijst op te nemen.
Zo zullen er meer voorbeelden zijn van anderen.
Om te denken dat Aldfaer de programmeermoeite aangaat om een lijstje te produceren van niet-geïnstalleerde invoegtoepassingen, wat met het blote oog zo eenvoudig is te constateren, is ridicuul. Gezien uw voorgaande commentaar in andere discussies verwacht ik dat u dat een min-punt van het programma vindt en voor verbetering vatbaar.
Ik zal zo'n verzoek nimmer supporten.
Als ik uw vraag verkeerd heb beprepen hoor ik het wel.
Het antwoord is neen, voor wat betreft mijn bijdragen aan de Bonusrapporten.
Het is werkelijk zo eenvoudig om na te gaan wat er van de mij bekende invoegtoepassingen niet is geïnstalleerd; u gaat naar Help Versiebeheer invoegtoepassingen, waar u alle mogelijkheden ziet. Dat zijn er zegge en schrijve 23. Dat lijstje neemt u over en vervolgens gaat u naar Overige rapporten waar u ziet welke van die lijst geïnstalleerd zijn. Dat moet toch niet al te moeilijk zijn.
Of de lijst 'Alle invoegtoepassingen B_team' (ik ben de schrijver) compleet is weet ik zeker dat dat niet het geval is. Zoals de lijst zegt kan men een invoegtoepassing aandienen voor de lijst. Ik heb voor een aantal mensen een applicatie ontwikkeld en hen de invoegtoepassing daarvan gegeven. Zodra er een wijziging is krijgen die mensen automatisch een update. Die invoegtoepassingen heb ik niet gemeld om op de lijst op te nemen.
Zo zullen er meer voorbeelden zijn van anderen.
Om te denken dat Aldfaer de programmeermoeite aangaat om een lijstje te produceren van niet-geïnstalleerde invoegtoepassingen, wat met het blote oog zo eenvoudig is te constateren, is ridicuul. Gezien uw voorgaande commentaar in andere discussies verwacht ik dat u dat een min-punt van het programma vindt en voor verbetering vatbaar.
Ik zal zo'n verzoek nimmer supporten.
Als ik uw vraag verkeerd heb beprepen hoor ik het wel.
Onderwerp is gesloten.
- NN
- Auteur
Onderwerp is gesloten.