- Bedankjes 1024
Alle sjablonen
- NN
- Auteur
Jubileum
26 jun 2016 20:54Meije van Slageren schreef : er bestaat een sjabloon dat dit rapport aan maakt
<knip>
Nu ben je in het bezit van een lijst met Alle invoeg toepassingen B-team
knip>
Is er ook een andere methode om alle invoeg-toepassingen te zien?
Ik vind deze methode door Meije beschreven niet erg gebruikers vriendelijk.
Onderwerp is gesloten.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Jubileum
26 jun 2016 21:40 - 26 jun 2016 21:42
De beschrijving door Meije is de installatie ervan.
Tonen > Rapporten > Overige rapporten > AlleRapportenOverzicht > start.......
Tonen > Rapporten > Overige rapporten > AlleRapportenOverzicht > start.......
Laatst bewerkt 26 jun 2016 21:42 door JayCee.
Onderwerp is gesloten.
- NN
- Auteur
26 jun 2016 21:59
Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest, ik bedoelde te vragen:
Is er ook een andere methode om alle niet geinstalleerde invoeg-toepassingen te zien?
Is er ook een andere methode om alle niet geinstalleerde invoeg-toepassingen te zien?
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Onderwerp is gesloten.
- NN
- Auteur
27 jun 2016 11:26
Jammer, wordt er nog wat aan gedaan om dat te verbeteren?
Zie bijvoorbeeld het e-book manager programma Calibre.
Zie bijvoorbeeld het e-book manager programma Calibre.
Onderwerp is gesloten.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
27 jun 2016 13:32 - 27 jun 2016 13:33
Blijkbaar vergist u zich telkenmale weer van forum. Uw bericht heeft geen enkel verband met de gestelde vraag, in zodoende de vraagsteller in verwarring brengt.
Hebt u via Google al eens gebprobeerd?PietP schreef : Is er ook een andere methode om alle niet geinstalleerde invoeg-toepassingen te zien?
Laatst bewerkt 27 jun 2016 13:33 door JayCee.
Onderwerp is gesloten.
- Webmaster
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 9
27 jun 2016 18:55
De discussie inzake de vervolgvraag over alle sjablonen is verplaatst.
Onderwerp is gesloten.
- NN
- Auteur
27 jun 2016 20:52 - 27 jun 2016 20:53Ik vergis me helemaal niet, er is helaas geen andere plek (categorie om de werking van Aldfaer/verbeteringen etc aan de orde te stellen), daarom doe ik dat ter plekke.JayCee schreef : Blijkbaar vergist u zich telkenmale weer van forum. Uw bericht heeft geen enkel verband met de gestelde vraag, in zodoende de vraagsteller in verwarring brengt.
Trouwens heeft u wel eens op Usenet gekeken, daar ontstaan pas vele vertakkingen.
Op Google zul je daar niets over vinden, het gaat hier nl over hoe Aldfaer de plugins/sjablonen beheert.PietP schreef : Is er ook een andere methode om alle niet geinstalleerde invoeg-toepassingen te zien? Hebt u via Google al eens gebprobeerd?
Laatst bewerkt 27 jun 2016 20:53 door NN.
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
28 jun 2016 10:34
Hallo PietP,
Ervoer hetzelfde als jij in het verleden enkele jaren terug toen ik de bonus en B update wilde installeren. Dit is niet duidelijk genoeg omschreven al enige jaren lang en voor eerste gebruikers zulen er vele afgehaakt zijn is mijn mening.
Echter je ervaring dat de sjabloonbouwers de opmerkingen niet oppikken heb ik niet zie zelf wel na de volgende updates de nodige aanpassingen en denken zeker mee om e.e.a. te verbeteren.
@ webmaster: waar is deze naar verplaatst ? Zie geen nieuwe post aangemaakt en kan deze nergens terugvinden? Een rechtstreekse link zou zeer prettig zijn om het verhaal verder te kunnen lezen.
Ervoer hetzelfde als jij in het verleden enkele jaren terug toen ik de bonus en B update wilde installeren. Dit is niet duidelijk genoeg omschreven al enige jaren lang en voor eerste gebruikers zulen er vele afgehaakt zijn is mijn mening.
Echter je ervaring dat de sjabloonbouwers de opmerkingen niet oppikken heb ik niet zie zelf wel na de volgende updates de nodige aanpassingen en denken zeker mee om e.e.a. te verbeteren.
@ webmaster: waar is deze naar verplaatst ? Zie geen nieuwe post aangemaakt en kan deze nergens terugvinden? Een rechtstreekse link zou zeer prettig zijn om het verhaal verder te kunnen lezen.
Onderwerp is gesloten.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
28 jun 2016 11:56
De help van Aldfaer geeft een duidelijke uitleg hoe een invoegtoepassing moet worden aangebracht.
Ga daarvoor naar Help->Beheer Invoegtoepassing... en druk op F1.
Dit kan niet de aanleiding zijn dat nieuwe gebruikers afhaken om geen invoegtoepassingen te installeren.
Frank,
Ik ben niet de webmaster, maar die geeft toch aan dat inzake de vervolg discussie verplaatst is naar Alle sjablonen en daar geef jij nu antwoord op.
Ga daarvoor naar Help->Beheer Invoegtoepassing... en druk op F1.
Dit kan niet de aanleiding zijn dat nieuwe gebruikers afhaken om geen invoegtoepassingen te installeren.
Frank,
Ik ben niet de webmaster, maar die geeft toch aan dat inzake de vervolg discussie verplaatst is naar Alle sjablonen en daar geef jij nu antwoord op.
Onderwerp is gesloten.
- NN
- Auteur
28 jun 2016 13:22Frank vraag de webmaster een link te plaatsen in het draadje Jubileum naar de voortzetting hier.Meije van Slageren schreef : Ik ben niet de webmaster, maar die geeft toch aan dat inzake de vervolg discussie verplaatst is naar Alle sjablonen en daar geef jij nu antwoord op.
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
28 jun 2016 13:42Webmaster schreef : De discussie inzake de vervolgvraag over alle sjablonen is verplaatst.
Vrij verwarrend op deze manier, posten uit elkaar knippen, maar is me nu duidelijk dat deze post een andere naam heeft gekregen. Melding van de webmaster staat ook halverwege de post waardoor er een indruk wordt gewekt dat een verder verloop in een andere post zou staan terwijl de webmaster eigenlijk deze post bedoeld.
Nieuwe lezers snappen er nu volgens mij helemaal niets meer van.
Onderwerp is gesloten.