- Bedankjes 16
Smart Matches aangeboden info
- PeterB
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Re: Smart Matches aangeboden info
22 mrt 2015 10:50
Han, had hier nog niet naar gekeken, zag dat deze op 10% stond en heb deze nu verhoogd naar 50%, mogelijk dat dit ook een oplossing zou kunnen zijn.
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
23 mrt 2015 07:50
Peter,
Terug uit Italie en daarom pas nu reactie.
Dubbeltje: ik wil alleen maar zeggen dat kritiek op de uitvoering van een gratis service voor mij niet gerechtvaardid is. Dat ligt anders als men er op de één of andere manier voor moet betalen.
Terug uit Italie en daarom pas nu reactie.
Dubbeltje: ik wil alleen maar zeggen dat kritiek op de uitvoering van een gratis service voor mij niet gerechtvaardid is. Dat ligt anders als men er op de één of andere manier voor moet betalen.
Onderwerp is gesloten.
- PeterB
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 16
31 mrt 2015 18:13
Ruud,sorry voor de late reactie maar zit nog steeds midden in een verhuizing.
Ik wil hier toch even duidelijk maken dat ik geen kritiek leverde, mijn vraag was een wens cq een aanpassing op een functionaliteit die Aldfaer levert, ook al zou ik een betaald Abbo hebben bij MH dan zou mijn vraag/wens nog steeds hetzelfde zijn.
Ik wil hier toch even duidelijk maken dat ik geen kritiek leverde, mijn vraag was een wens cq een aanpassing op een functionaliteit die Aldfaer levert, ook al zou ik een betaald Abbo hebben bij MH dan zou mijn vraag/wens nog steeds hetzelfde zijn.
Onderwerp is gesloten.