- Bedankjes 97
Traagheid gedeeltelijk verholpen
- Frank
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Traagheid gedeeltelijk verholpen
16 sep 2024 19:39
Bemerkte vandaag dat het wegdrukken uit het scherm van de onderste invulscherm uit beeld een gedeelte van mijn traagheid veroorzaakt.
Linker scherm: Partner/ kinderen/ouders/gezin
Mogelijk staan de schermen doop en plaats op die manier ook wel te dicht bij elkaar, heeft nu nog de meeste vertraging, zoek verder.
Denk dat we om moeten leren gaan met de nieuwe toepassingen
Mogelijk staan de schermen doop en plaats op die manier ook wel te dicht bij elkaar, heeft nu nog de meeste vertraging, zoek verder.
Denk dat we om moeten leren gaan met de nieuwe toepassingen
- Frank
-
Auteur
Re: Traagheid gedeeltelijk verholpen
16 sep 2024 20:22
Zojuist een gezinsreconstructie gemaakt met 11 kinderen
Alles loopt heden snel op het koppelen van de persoon en het invullen van het duurzaam webadres in de bron bij de doop ervaar ik enige hinderlijke vertraging. (maar is wel werkbaar)
Alles loopt heden snel op het koppelen van de persoon en het invullen van het duurzaam webadres in de bron bij de doop ervaar ik enige hinderlijke vertraging. (maar is wel werkbaar)
- Frank
-
Auteur
17 sep 2024 19:40
Na gisteren nog een keer stamboom bestand opschonen gedraaid te hebben,
Lijkt het nu dat alles weer wat normaler begint te werken.
Lijkt het nu dat alles weer wat normaler begint te werken.
- Harm Selling
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 7
17 sep 2024 20:28 - 17 sep 2024 20:28Begrijp werkelijk totaal niet wat je precies bedoelt.Bemerkte vandaag dat het wegdrukken uit het scherm van de onderste invulscherm uit beeld een gedeelte van mijn traagheid veroorzaakt.
Venster "Gezin" naar beneden van het scherm schuiven?????
Laatst bewerkt 17 sep 2024 20:28 door Harm Selling.