- Bedankjes 996
controleer gegevens
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
controleer gegevens
17 aug 2024 12:51
Gebruikte instelling
Dit geeft als resultaat
waaruit blijkt dat kinderen uit een 2e of 3e huwelijk ten onrechte als tegelijkertijd in leven gemeld worden.
Dit geeft als resultaat
waaruit blijkt dat kinderen uit een 2e of 3e huwelijk ten onrechte als tegelijkertijd in leven gemeld worden.
- Han Kortekaas
-
Re: controleer gegevens
17 aug 2024 16:08
interessant plaatje waaruit, als de gegevens kloppen, dat er in het gezin 3 keer een kind staat met dezelfde voornamen. En dat de eega in de volghuwelijken een naamverwijzing naar de eerste echtgenote hebben toegestaan.
Zoals zo vaak moet er gezegd worden dat Aldfaer niet zegt dat iets fout is, het is een melding; de gebruiker kan zelf oordelen of de genoteerde gegevens nog aangevuld moeten worden zoals in dit geval de overlijdensdata.
Zoals zo vaak moet er gezegd worden dat Aldfaer niet zegt dat iets fout is, het is een melding; de gebruiker kan zelf oordelen of de genoteerde gegevens nog aangevuld moeten worden zoals in dit geval de overlijdensdata.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
18 aug 2024 10:02
De getoonde situatie is ondersteund door de geboorte/doop actes van de kinderen en huwelijk actes van de betreffende echtparen. Wat ik wil aangeven is dat er niet gekeken wordt of in een dergelijke situatie deze kinderen uit één en dezelfde relatie afkomstig zijn. Iets wat naar mijn mening de voorkeur heeft.
- Han Kortekaas
-
24 aug 2024 16:52Een verlaat antwoord; in een wat groter bestand en/of familie met gelijke namen weet je niet altijd de juiste ouders te vinden, vooral niet als er met patroniemen wordt gewerkt. Dat is een reden om juist daarom niet naar het engere ouder/kind relatie te kijken maar het bredere gezinsverband te zoeken..........knip......... Wat ik wil aangeven is dat er niet gekeken wordt of in een dergelijke situatie deze kinderen uit één en dezelfde relatie afkomstig zijn. Iets wat naar mijn mening de voorkeur heeft.