- Bedankjes 0
Gedcom exporteren
- M.P. van Noord
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Gedcom exporteren
10 aug 2024 17:25
Vandaag voor het eerste geprobeerd Gedcom te exporteren. Ik krijg binnen een seconde bericht dat de export klaar is.Geen idee wat er is gebeurd en waar ik het gedcom bestand kan vinden. Ik had verwacht dat er gevraagd zou worden, waar ik het bestand wil bewaren.
Wordt er misschien maar 1 persoon geexporteerd of de hele stamboom? ik begrijp er helemaal niets van.
Waar kan ik meer informatie vinden over hoe ik dit moet doen?
Wordt er misschien maar 1 persoon geexporteerd of de hele stamboom? ik begrijp er helemaal niets van.
- Jos van Rijn
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 13
Re: Gedcom exporteren
10 aug 2024 17:40 - 10 aug 2024 17:40
bij aanmaak van een gedcom bestand kunt u in het eerste veld wat dan in het nieuwe venster verschijnt een locatie aangeven, bijv C:\Users\yingy\Desktop\familie xyz 2024.ged.
In dit geval komt het gedcom bestand op uw bureaublad te staan. Druk dan op export en het gaat zijn gangetje...
In dit geval komt het gedcom bestand op uw bureaublad te staan. Druk dan op export en het gaat zijn gangetje...
Laatst bewerkt 10 aug 2024 17:40 door Jos van Rijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: M.P. van Noord
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Gedcom exporteren
10 aug 2024 20:31.... Ik krijg binnen een seconde bericht dat de export klaar is.Geen idee wat er is gebeurd en waar ik het gedcom bestand kan vinden. ......
Heeft u in de instellingen voor export gedcom de nodige vinkjes geplaatst voor de gewenste gegevens?
Met open venster 'Gedcom-Export' druk op toets F1 om naar de help-pagina verwezen te worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: M.P. van Noord