- Bedankjes 996
kwartierstaat uitvoer Engels Taal tabel
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
Re: kwartierstaat uitvoer Engels Taal tabel
12 mrt 2023 15:44
Ruud,
NO= Noors en FRYSK= Fries hebben beiden ook een rapport uitvoer in het Noors en Fries.
Zie Help->Versiebeer Invoegtoepassingen...
In 'Alle Invoegtoepassingen B_team' worden deze beschikbaar gesteld
Alleen voor het Deens is geen uitvoertaal beschikbaar.
NO= Noors en FRYSK= Fries hebben beiden ook een rapport uitvoer in het Noors en Fries.
Zie Help->Versiebeer Invoegtoepassingen...
In 'Alle Invoegtoepassingen B_team' worden deze beschikbaar gesteld
Alleen voor het Deens is geen uitvoertaal beschikbaar.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
12 mrt 2023 21:01
Meije.
Dat is dan een fout in binnen Aldfaer.
Deze rapporten zijn niet op een normale manier, zoals toegepast voor alle andere taalrapporten, toegankelijk en derhalve voor mij zeer moeizaam (of niet) bruikbaar
Om deze werkelijk bruikbaar te maken dienen deze onder de uitvalpijl rapportages > Overige rapporten geplaatst te worden.
Komt nog bij dat deze een foutmelding geven zoals onderstaand
Nous ne pouvons pas accéder en toute sécurité à cette page. Ce site utilise peut-être des paramètres de sécurité TLS obsolètes ou non sécurisés. Si le problème persiste, essayez de contacter son propriétaire.
Vous n’avez pas défini vos paramètres de sécurité TLS sur les valeurs par défaut, ce qui peut également entraîner cette erreur.
Ruud
Dat is dan een fout in binnen Aldfaer.
Deze rapporten zijn niet op een normale manier, zoals toegepast voor alle andere taalrapporten, toegankelijk en derhalve voor mij zeer moeizaam (of niet) bruikbaar
Om deze werkelijk bruikbaar te maken dienen deze onder de uitvalpijl rapportages > Overige rapporten geplaatst te worden.
Komt nog bij dat deze een foutmelding geven zoals onderstaand
Nous ne pouvons pas accéder en toute sécurité à cette page. Ce site utilise peut-être des paramètres de sécurité TLS obsolètes ou non sécurisés. Si le problème persiste, essayez de contacter son propriétaire.
Vous n’avez pas défini vos paramètres de sécurité TLS sur les valeurs par défaut, ce qui peut également entraîner cette erreur.
Ruud
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
12 mrt 2023 22:45 - 12 mrt 2023 23:05Anderstalige rapporten zijn nooit toegankelijk geweest via de 'normale manier', altijd te installeren via Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen waarna ze automatisch bij Overige rapporten geplaatst worden. De naam van de rapporten wordt vertaald in de respectievelijke gekozen menu-taal, doch de uitvoer blijft NL.Deze rapporten zijn niet op een normale manier, zoals toegepast voor alle andere taalrapporten, toegankelijk ...
Zowel de 'Frysk' als de 'Norske' rapporten geven geen foutmelding.
De laatste zin van uw foutmelding verwijst naar een browserinstelling.
Laatst bewerkt 12 mrt 2023 23:05 door JayCee.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
13 mrt 2023 08:10 - 13 mrt 2023 08:17
Ondanks MS Edge browser instellingen (nogmaals) op default instellingen te zetten blijft de foutmelding.
En dit geldt voor 2 computers, hetzij werkend in Frans, hetzij werkend in Nederlands en gebruik van de knop Instellingen
Overigens, wat is de datum van deze rapportages ? Mogelijk "verouderd" en is dat de oorzaak.
En dit geldt voor 2 computers, hetzij werkend in Frans, hetzij werkend in Nederlands en gebruik van de knop Instellingen
Overigens, wat is de datum van deze rapportages ? Mogelijk "verouderd" en is dat de oorzaak.
Laatst bewerkt 13 mrt 2023 08:17 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
13 mrt 2023 09:26 - 13 mrt 2023 09:37
Ruud,
welk rapport ben je eigenlijk aan het opstarten waardoor je browserfouten/meldingen krijgt?
welk rapport ben je eigenlijk aan het opstarten waardoor je browserfouten/meldingen krijgt?
Laatst bewerkt 13 mrt 2023 09:37 door Han Kortekaas.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
13 mrt 2023 10:16 - 13 mrt 2023 10:23
Han
Noorse en Friese rapporten
Kan het zijn dat onderstaand van toepassing is?
learn.microsoft.com/en-us/mem/configmgr/...urity/enable-tls-1-2
of
learn.microsoft.com/nl-nl/mem/configmgr/...urity/enable-tls-1-2 voor de NL versie
Noorse en Friese rapporten
Kan het zijn dat onderstaand van toepassing is?
learn.microsoft.com/en-us/mem/configmgr/...urity/enable-tls-1-2
of
learn.microsoft.com/nl-nl/mem/configmgr/...urity/enable-tls-1-2 voor de NL versie
Laatst bewerkt 13 mrt 2023 10:23 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
13 mrt 2023 10:37 - 13 mrt 2023 10:39
Beide rapportages werken normaal.
Het genoemde artikel heeft te maken met Internet verbindingen voor TSL, SSL en HTTPS en de rapportages worden in de interne browser aangemaakt. Als andere rapportages normaal werken dan moet je het elders zoeken.
Probeer eens de gratis FireFox te installeren en maak die de default browser.
Het genoemde artikel heeft te maken met Internet verbindingen voor TSL, SSL en HTTPS en de rapportages worden in de interne browser aangemaakt. Als andere rapportages normaal werken dan moet je het elders zoeken.
Probeer eens de gratis FireFox te installeren en maak die de default browser.
Laatst bewerkt 13 mrt 2023 10:39 door Han Kortekaas.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
13 mrt 2023 14:26 - 13 mrt 2023 14:41
Han,
Het feit dat reeds geïnstalleerde rapporten normaal werken lijkt mij geen referentie te zijn.
Het betreft hier (nog) niet geïnstalleerde rapporten die de melding geven bij installatie
Met Firefox als default krijg ik identieke meldingen
Suggestie: Maak eens een dummy toepassing en probeer die op gelijke wijze te installeren
Vergeet niet dat deze toepassingen dateren uit de tijd van W7 of eerder en dat huidige nieuwe gebruikers het volledige pakket bij installatie verkrijgen.
Kan het zijn dat er nu met W10 of hoger mogelijk een principe probleem voor latere toevoegingen bestaat?
Het feit dat reeds geïnstalleerde rapporten normaal werken lijkt mij geen referentie te zijn.
Het betreft hier (nog) niet geïnstalleerde rapporten die de melding geven bij installatie
Met Firefox als default krijg ik identieke meldingen
Suggestie: Maak eens een dummy toepassing en probeer die op gelijke wijze te installeren
Vergeet niet dat deze toepassingen dateren uit de tijd van W7 of eerder en dat huidige nieuwe gebruikers het volledige pakket bij installatie verkrijgen.
Kan het zijn dat er nu met W10 of hoger mogelijk een principe probleem voor latere toevoegingen bestaat?
Laatst bewerkt 13 mrt 2023 14:41 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
13 mrt 2023 17:22
Ik begrijp nu pas dat je het hebt over de Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen -> html lijst "Alle invoegtoepassingen B-team" van waaruit je probeert die twee rapporten te installeren. Dan krijg je inderdaad de melding inzake de TSL / HTTPS verbinding, hetwelk naar mijn smaak betekent dat de host naar zijn website moet kijken, dus in dit geval Meije en Carel.
Ik neem contact op.
Ik neem contact op.