- Bedankjes 1634
uitvallen
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: uitvallen
04 okt 2021 16:03
Meerdere keren per dag heeft geen enkele zin.
U krijgt van Aldfaer een bericht om op te schonen en het is aan te bevelen om periodiek Stamboom Bestandscontrole en -reparatie te doen.
Het is mij nog niet duidelijk waarom Aldfaer bij een entertoets eindigt of waarom het zo lang duurt om de invoer te verwerken. Dat zou alleen kunnen als u aan sommige toetsen aparte functionaliteiten heeft verbonden en het langdurig opslaan zou door een synchronisatie opgehouden kunnen worden.
Heeft u die ervaring ook als u AVG uitzet?
U krijgt van Aldfaer een bericht om op te schonen en het is aan te bevelen om periodiek Stamboom Bestandscontrole en -reparatie te doen.
Het is mij nog niet duidelijk waarom Aldfaer bij een entertoets eindigt of waarom het zo lang duurt om de invoer te verwerken. Dat zou alleen kunnen als u aan sommige toetsen aparte functionaliteiten heeft verbonden en het langdurig opslaan zou door een synchronisatie opgehouden kunnen worden.
Heeft u die ervaring ook als u AVG uitzet?
- Aldert Jan Zevering
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
04 okt 2021 16:41
Ik zal AVG uitzetten en dan kijken of het niet meer voorkomt.
- Aldert Jan Zevering
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
06 okt 2021 14:56
AVG is uitgeschakeld .Ik heb nu een flink aantal personen ingevoerd en er is niets gebeurd. Alles gaat goed en het programma reageert ook wat sneller dan voorheen.
wat zou een volgende stap kunnen zijn ?
wat zou een volgende stap kunnen zijn ?