- Bedankjes 0
uitvallen
- Aldert Jan Zevering
- Auteur
Lees minder
Lees meer
uitvallen
01 okt 2021 16:15
Ik heb versie 10 geinstalleerd maar als ik nu een naam met toebehoren heb ingevoerd en vervolgens op enter druk valt het programma een keer of drie per dag uit. Ik verlies er geen data door maar het is op z'n minst storend. Graag een reactie. Met groet Aldertjanz
- Ruud de Ruiter
-
Re: uitvallen
01 okt 2021 18:49
Aldert.
Versie 10 geïnstalleerd. Is dat een eerste installatie of via een update. Indien een eerste installatie, heeft u de default installatie uitgevoerd of bent u daar van afgeweken en zo ja hoe en waar heeft u programma en bestanden geïnstalleerd
Het is mij niet duidelijk wat u bedoelt met een naam met toebehoren invoeren en dan op enter drukken.
In welk venster voert u op dat moment gegevens in
Versie 10 geïnstalleerd. Is dat een eerste installatie of via een update. Indien een eerste installatie, heeft u de default installatie uitgevoerd of bent u daar van afgeweken en zo ja hoe en waar heeft u programma en bestanden geïnstalleerd
Het is mij niet duidelijk wat u bedoelt met een naam met toebehoren invoeren en dan op enter drukken.
In welk venster voert u op dat moment gegevens in
- Aldert Jan Zevering
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
02 okt 2021 14:30
Ik vul het scherm in dat begint met code en naam. Als ik de naam heb ingevuld en evt aanvullende data als geb. datum etc dan druk ik op enter . Ik let nu extra op om te kijken of ik soms ( per ongeluk ) iets anders doe dan normaal.
Ik heb overigens de update uitgevoerd want ik ben al lang een gebruiker van AldFaer.
Het zou kunnen dat het ook iets met mijn PC of de beveiliging te maken heeft want het resultaat verschijnt meestal met enige vertraging op mijn beeldscherm
Ik heb overigens de update uitgevoerd want ik ben al lang een gebruiker van AldFaer.
Het zou kunnen dat het ook iets met mijn PC of de beveiliging te maken heeft want het resultaat verschijnt meestal met enige vertraging op mijn beeldscherm
- Han Kortekaas
-
02 okt 2021 15:13
Heeft u soms alles van Aldfaer opgeslagen in OneDrive en/of DropBox en/of een andere synchronisator
- Aldert Jan Zevering
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
03 okt 2021 15:25
Nee , niets van dat al. Ik maak gewoon regelmatig een normale back-up. Het is vandaag overigens ook al weer 2 keer gebeurd.
- Aldert Jan Zevering
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
03 okt 2021 15:26
Zal ik de versie 10 opnieuw installeren ? Zo ja hoe doe ik dat dan het best ?
- Han Kortekaas
-
03 okt 2021 16:18
Als u Aldfaer versie 10 heeft laten installeren dan heeft het naar mijn mening geen zin om zelf versie 10 te downloaden en te installeren.
Heeft u wel eens Stamboom -> Opschonen en Stamboom bestandscontrole en -reparatie uitgevoerd?
Welk virusprogramma gebruikt u?
Heeft u wel eens Stamboom -> Opschonen en Stamboom bestandscontrole en -reparatie uitgevoerd?
Welk virusprogramma gebruikt u?
- Ruud de Ruiter
-
03 okt 2021 20:14 - 03 okt 2021 20:35
Ik heb nog steeds geen antwoord gezien waarin wordt aangegeven waar en hoe Aldfaer en de stamboom bestanden zijn geïnstalleerd.
Een verkeerd uitgevoerde her-installatie lost uw probleem niet op
Een verkeerd uitgevoerde her-installatie lost uw probleem niet op
Laatst bewerkt 03 okt 2021 20:35 door Ruud de Ruiter. Reden: her-installatie
- Aldert Jan Zevering
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
04 okt 2021 12:26
Na het opstarten kreeg ik een bericht .Dat installeren gebeurde eigenlijk automatisch. Ik hoefde het bericht alleen maar aan te klikken.
Ik gebruik AVG secure browser ; AVG internet security ; AVG Antitrack , AVG Tuneup
Ik gebruik AVG secure browser ; AVG internet security ; AVG Antitrack , AVG Tuneup
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
04 okt 2021 12:41Han Kortekaas schreef : Heeft u wel eens Stamboom -> Opschonen en Stamboom bestandscontrole en -reparatie uitgevoerd?
Nu nog graag hierop een antwoord.