- Bedankjes 1634
Personenlijst blijft open staan
- Jo Saerens
- Auteur
Re: Personenlijst blijft open staan
17 mei 2021 17:53 - 17 mei 2021 17:54
Zie bijlage, Han.
Doet zich enkel voor bij 'Koppelen' en dan 'Kies uit lijst' en 'OK' aanklikken.
Dus niet wanneer een nieuwe persoon wordt toegevoegd.
Doet zich enkel voor bij 'Koppelen' en dan 'Kies uit lijst' en 'OK' aanklikken.
Dus niet wanneer een nieuwe persoon wordt toegevoegd.
Laatst bewerkt 17 mei 2021 17:54 door Jo Saerens.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
17 mei 2021 18:52
Jo,
ik kan niet zo goed het pad zien waar deze stamboom op staat. Als ik het goed zie is de persoon op 1-6-2021 toegevoegd en op 15-5-2021 gewijzigd. Ik heb wat moeite met het kunnen lezen van de bijlage.
Het intrigeert me wel want mij lukt het niet.
ik kan niet zo goed het pad zien waar deze stamboom op staat. Als ik het goed zie is de persoon op 1-6-2021 toegevoegd en op 15-5-2021 gewijzigd. Ik heb wat moeite met het kunnen lezen van de bijlage.
Het intrigeert me wel want mij lukt het niet.
- Jo Saerens
- Auteur
17 mei 2021 20:13
Dag Han.
Probleem is niet persoonsgebonden. Was toevallig met dit gezin bezig toen ik jouw bericht zag.
Probleem is niet persoonsgebonden. Was toevallig met dit gezin bezig toen ik jouw bericht zag.
- Ruud de Ruiter
-
17 mei 2021 20:28
Wat ik zie is dat u de web browser als vol scherm gebruikt en de personenlijst als ongeveer half scherm.
Probeer eens zoals in onderstaand plaatje. Ik heb daar 4 vewnsters open staan, 2 van Aldfaer, Webbrowser en Photoshop zodanig geplaatst dat ik met een enkelklik een ander vensgter kan kiezen.
Probeer eens zoals in onderstaand plaatje. Ik heb daar 4 vewnsters open staan, 2 van Aldfaer, Webbrowser en Photoshop zodanig geplaatst dat ik met een enkelklik een ander vensgter kan kiezen.
- Ruud de Ruiter
-
17 mei 2021 21:36
Aanvulling:
Indien nodig kan een venster met een enkelklik op het vierkantje in de kopregel van het getoonde venster op vol scherm gezet worden en als klaar met een enkelklik op "dubbel vierkantje" in de kopregel van het venster terug naar de getoonde weergave
Indien nodig kan een venster met een enkelklik op het vierkantje in de kopregel van het getoonde venster op vol scherm gezet worden en als klaar met een enkelklik op "dubbel vierkantje" in de kopregel van het venster terug naar de getoonde weergave
- Han Kortekaas
-
17 mei 2021 23:26Jo, dat begrijp ik wel maar het punt wat ik maak is dat je geen record kunt hebben wat toegevoegd is op 1-6-2021 en op een eerdere datum 15-5-2021 gewijzigd is. Maar ja, slecht leesbaar.Jo Saerens schreef : Dag Han.
- De Coster René
-
18 mei 2021 05:26
Han,
Ik maak er toch 'toegevoegd op 1-5-2021' van. Maar inderdaad een scherpere afdruk ware beter.
Ik maak er toch 'toegevoegd op 1-5-2021' van. Maar inderdaad een scherpere afdruk ware beter.
- Jo Saerens
- Auteur
20 mei 2021 18:26
Bedankt allen die meeleefden 
Mijn kleinzoon herinnerde mij gisteren er aan dat ik eind vorige week een GSoD zonder foutcode kreeg tijdens het werken met Aldfaer.
Dit groene scherm in Windows 10 ben ik al enkele malen tegengekomen, en zou kunnen wijzen op een (geheugen?)probleem met de videokaart.
PC even in slaapstand en terug activeren brengt je terug naar datgene waarmee je bezig was.
Blijkbaar niet zonder gevolgen...
Na 'Bestandscontrole en -reparatie' en 'Bestand opschonen' lijkt het probleem opgelost...
Nogmaals dank en vriendelijke groet!
Jo.
Mijn kleinzoon herinnerde mij gisteren er aan dat ik eind vorige week een GSoD zonder foutcode kreeg tijdens het werken met Aldfaer.
Dit groene scherm in Windows 10 ben ik al enkele malen tegengekomen, en zou kunnen wijzen op een (geheugen?)probleem met de videokaart.
PC even in slaapstand en terug activeren brengt je terug naar datgene waarmee je bezig was.
Blijkbaar niet zonder gevolgen...
Na 'Bestandscontrole en -reparatie' en 'Bestand opschonen' lijkt het probleem opgelost...
Nogmaals dank en vriendelijke groet!
Jo.