Picture viewer

• M Wilbrink
  • Auteur

Re: Picture viewer

16 feb 2021 15:02

Dit is mijn schermafdruk van de instellingen

Lees meer

16 feb 2021 15:25
Dat is een verkeerde. Kijk naar het plaats van mij na de Start Instellingen waar ik in het venster alleen maar 'bestand' heb getikt en dan komt er een uitvalvenster waar je daarna moet kiezen voor de laatste.

Lees meer

16 feb 2021 15:36
Wilbrink,

Het is mij niet geheel duidelijk welke acties je uitvoert.
Om een afbeelding in de standaard viewer te tonen doe ik het volgende.
Dubbelklik op de foto of afbeelding in Aldfaer.
Dan wordt het volgende venster geopend

Daarna om de foto of afbeelding in de standaard viewer te krijgen klik je op symbool in de linker bovenhoek
Als je de muis aanwijzer op dit symbool plaats zie je Bewerken.

Gebruik je deze methode?

• M Wilbrink
  • Auteur

17 feb 2021 09:24

Dit is de schermafdruk

• M Wilbrink
  • Auteur

17 feb 2021 09:25
Ja, ik doe het ook zo.

Lees meer

17 feb 2021 10:26 - 17 feb 2021 10:48
Terug naar uw eerste melding waar u zegt dat de instelling niet bewaard wordt. Is dat bij alle foto's zo want ik zie dat u weliswaar de FastStone als standaard viewer heeft ingesteld maar u heeft aan de image extensies ook irfanView gekoppeld. Blijkbaar gebruikt u ook die viewer/editor.
Ga eens met de verkenner naar die foto die in Aldfaer niet opent en kijk wat er gebeurd als je met de verkenner er op dubbel-klikt. Welke extensie heeft die foto en klopt dat met de Windows instelling.

Loop eens alle extensies na en wijzig bij alle extetensies voor images naar FastStone.

In een van uw berichten vraagt u naar een register entry, maar ik hoop dat u niet in het register heeft zitten 'rommelen'.
Laatst bewerkt 17 feb 2021 10:48 door Han Kortekaas.

Gemaakt door Kunena