- Bedankjes 1024
Uit Aldfaer Material foto's openen
- Hennie Rupert
- Auteur
Uit Aldfaer Material foto's openen
04 dec 2020 17:45
Kan vanuit verkenner geen foto’s uit Aldfaer Materiaal meer openen. Wat kan er veranderd zijn?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Uit Aldfaer Material foto's openen
04 dec 2020 18:10
de foto's zijn geassocieerd met het programma Irfanvieuw. Ik vermoed dat de extensie van het bestand gewijzigd.Controleer of de extensie gif, jpg, bmp, tiff, png is.
- Ruud de Ruiter
-
04 dec 2020 19:32
Een wijziging van associatie verandert niet de extensie van de foto.
In de verkenner, doe een rechtsklik op een foto en kies de gewenste associatie "openen met" en vul aan met "altijd openen met"
N.N. ik werk met Franstalige windows dus de teksten kunnen iets anders zijn
In de verkenner, doe een rechtsklik op een foto en kies de gewenste associatie "openen met" en vul aan met "altijd openen met"
N.N. ik werk met Franstalige windows dus de teksten kunnen iets anders zijn
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
04 dec 2020 20:01 - 04 dec 2020 20:07
Hennie,
als dit knipsels uit verkenner zijn, wijzig dan de weergave van de bestanden naar minstens 'medium iconen'.
als dit knipsels uit verkenner zijn, wijzig dan de weergave van de bestanden naar minstens 'medium iconen'.
nergens lees ik waar dit staat.Ruud de Ruiter schreef : Een wijziging van associatie verandert niet de extensie van de foto.
Laatst bewerkt 04 dec 2020 20:07 door JayCee.
- Ruud de Ruiter
-
05 dec 2020 10:43
JayCee
uit je bericht: Ik vermoed dat de extensie van het bestand gewijzigd.
uit je bericht: Ik vermoed dat de extensie van het bestand gewijzigd.
- Han Kortekaas
-
05 dec 2020 12:24
fotomateriaal van Irfanview geeft bij mij via de Windows verkenner ook niet een weergave. Het heeft met irfanview te maken en waarschijnlijk de Windowssettings; ik ben er nog nooit achteraan gegaan.
- Han Kortekaas
-
05 dec 2020 16:26
@ Ruud
De vraag gaat erom dat je als je in de Windows verkenner het Beeld zet op icoontjes dat je het irfanview-icoontje blijft zien.
De vraag gaat erom dat je als je in de Windows verkenner het Beeld zet op icoontjes dat je het irfanview-icoontje blijft zien.
- Ruud de Ruiter
-
05 dec 2020 17:09 - 05 dec 2020 17:11
Laatst bewerkt 05 dec 2020 17:11 door Ruud de Ruiter.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
05 dec 2020 17:47
Via de Windows verkenner is het voor versie 4.51 van IrfanView noodzakelijk om een afbeelding te tonen door dubbelklik op de linkermuisknop. een enkele klik geeft een geluidsignaal.
Ik kan geen instelling vinden die dit in een enkele klik kan omzetten
Ik kan geen instelling vinden die dit in een enkele klik kan omzetten
- Hennie Rupert
- Auteur
06 dec 2020 12:12
Hallo allemaal,
Hartelijk dank voor de antwoorden.
Helaas heeft dat niet tot een oplossing geleid.
Rechter muisklik in de verkenner in Eigenschappen geeft als Bestandstype: IrfanView JPG File (.jpg)
De eerste foto bij het gevraagde is van een oud bestand van Aldfaer.
De tweede foto van het nieuwe bestand.
Het vreemde is dat ik foto's in andere bestanden dan Aldfaer wel normaal kan openen.
Het lijkt dus een ietwat vreemd probleem. Nog vreemder is dat ik een enkele foto in het Aldfaerbestand wel direct kan openen .
Als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag.
Hartelijk dank voor de antwoorden.
Helaas heeft dat niet tot een oplossing geleid.
Rechter muisklik in de verkenner in Eigenschappen geeft als Bestandstype: IrfanView JPG File (.jpg)
De eerste foto bij het gevraagde is van een oud bestand van Aldfaer.
De tweede foto van het nieuwe bestand.
Het vreemde is dat ik foto's in andere bestanden dan Aldfaer wel normaal kan openen.
Het lijkt dus een ietwat vreemd probleem. Nog vreemder is dat ik een enkele foto in het Aldfaerbestand wel direct kan openen .
Als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
06 dec 2020 12:29
Hennie,
Wat gebeurt er als je in Aldfaer op de foto (jpg) op de linkerknop van de muis dubbelklikt
Bij mij opent de afbeelding in een nieuw venster en in de linkerbovenhoek staat een symbool als je daar op klikt dan wordt dan wordt de foto in IrfranView geopend. dit is de normale manier om een afbeelding in Aldfaer te bewerken.
Wat gebeurt er als je in Aldfaer op de foto (jpg) op de linkerknop van de muis dubbelklikt
Bij mij opent de afbeelding in een nieuw venster en in de linkerbovenhoek staat een symbool als je daar op klikt dan wordt dan wordt de foto in IrfranView geopend. dit is de normale manier om een afbeelding in Aldfaer te bewerken.