Stamboom

• tessa reinders

Re: Stamboom

01 jun 2020 13:33
Wat nou als ik de oude versie download op mij laptop alles overzet van mijn oude pc naar mijn laptop en dan update doe? Het is wel een heel gedoe maar als dit werkt?

• tessa reinders

01 jun 2020 13:38
Han ,
wanneer ik via functie bestand - zoek aldfaer bestanden zoek met vink bij stambomen en aan de rechterkant vinkje bij c schijf en bij e waar de USB zit dan zie ik hem ook staan en dan klik ik hem aan klik op open stamboom maar daar blijft het bij. verder gebeurd er niks.

Nee heb geen Mcafee. vind die namelijk niet fijn want die houd me teveel dingen tegen die wel vertrouwd zijn.

Lees meer

01 jun 2020 13:59
tessa reinders schreef : Wat nou als ik de oude versie download op mij laptop alles overzet van mijn oude pc naar mijn laptop en dan update doe? Het is wel een heel gedoe maar als dit werkt?
Ik zou andersom werken: Staat versie 6.2 op de pc ga dan naar instellingen > Algemeen > en zorg dat er een vink staat bij 'Controleren op updates bij opstarten'. Versie 7.2 zal dan geinstalleerd worden en het bestand geconverteerd naar 7.2. Controleer of in de instellingen daar ook het vinkje staat. Sluit Aldfaer en open opnieuw. Versie 8.1 zal nu genstalleerd worden¨en het bestand geconverteerd worden naar 8.1. Tot slot, kopieer het bestand naat uw laptop.

• tessa reinders

01 jun 2020 14:13
JayCee schreef :
tessa reinders schreef : Wat nou als ik de oude versie download op mij laptop alles overzet van mijn oude pc naar mijn laptop en dan update doe? Het is wel een heel gedoe maar als dit werkt?
Ik zou andersom werken: Staat versie 6.2 op de pc ga dan naar instellingen > Algemeen > en zorg dat er een vink staat bij 'Controleren op updates bij opstarten'. Versie 7.2 zal dan geinstalleerd worden en het bestand geconverteerd naar 7.2. Controleer of in de instellingen daar ook het vinkje staat. Sluit Aldfaer en open opnieuw. Versie 8.1 zal nu genstalleerd worden¨en het bestand geconverteerd worden naar 8.1. Tot slot, kopieer het bestand naat uw laptop.

Dat is dus het probleem. Dat heb ik gedaan maar dat gebeurd dus niet. Als ik Aldfaer opstart geeft hij aan dat er update beschikbaar is en ik klik op installeren maar er gebeurd gewoon niks. Dat vinkje staat aan.

Lees meer

01 jun 2020 15:03
Tessa,
kijk eens naar de IE instellingen Windows update niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u: tessa reinders

• tessa reinders

01 jun 2020 19:50
Han Kortekaas schreef : Tessa,
kijk eens naar de IE instellingen Windows update niet

Helaas. werkt niet dus ik denk dat morgen de 6.2 versie op de laptop installeer en die dan update tot de 8.

Gemaakt door Kunena