- Bedankjes 996
huwelijkse bijlagen
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: huwelijkse bijlagen
29 apr 2020 12:39 - 29 apr 2020 12:42
Laatst bewerkt 29 apr 2020 12:42 door Ruud de Ruiter.
- J.F. Gleusteen
- Auteur
29 apr 2020 16:21
Ruud,
Nooit geweten dat zoiets bestond. Ik heb er twee geprobeerd (parenteel en kwartierstaat) Echt alles kwam er netjes uit (ook wat ik nog verder uit moet zoeken).
Ik beschik over nogal wat verhalen zoals testamenten; vaart met de Willem Barendsz; een bizar levensverhaal; etc. alles over mijn familie. Ik weet niet precies hoe en waar ik dergelijke zaken het beste in Aldfaer kan opslaan.
Ik ben je dankbaar voor de tip betr. het boek.
Mvg
Jan
Nooit geweten dat zoiets bestond. Ik heb er twee geprobeerd (parenteel en kwartierstaat) Echt alles kwam er netjes uit (ook wat ik nog verder uit moet zoeken).
Ik beschik over nogal wat verhalen zoals testamenten; vaart met de Willem Barendsz; een bizar levensverhaal; etc. alles over mijn familie. Ik weet niet precies hoe en waar ik dergelijke zaken het beste in Aldfaer kan opslaan.
Ik ben je dankbaar voor de tip betr. het boek.
Mvg
Jan
- J.F. Gleusteen
- Auteur
- Ruud de Ruiter
-
30 apr 2020 14:14
Jan,
Lees de help over hoe omgaan en koppelen van materiaal en waar dat moet staan.
Ruud
Lees de help over hoe omgaan en koppelen van materiaal en waar dat moet staan.
Ruud
- J.F. Gleusteen
- Auteur
01 mei 2020 11:14
Ruud,
Misschien kun je mij even aangeven waar ik dat onder help kan vinden?
Jan
Misschien kun je mij even aangeven waar ik dat onder help kan vinden?
Jan
- Han Kortekaas
-
01 mei 2020 11:22
Klik op het Tabblad Persoon en daarna druk op de toets F1 waarna je in de help terechtkomt op het onderwerp.
- Ruud de Ruiter
-
01 mei 2020 11:22 - 01 mei 2020 11:40
Jan
Zie plaatje
Koppel je foto's e.d. dat op een andere plaats als de map Materiaal in Stamboom > Eigenschappen staat, krijg je automatisch de vraag of een kopie gemaakt moet worden (waarop je altijd JA zegt), welke in de formele map Materiaal geplaatst gaat worden
Zie plaatje
Koppel je foto's e.d. dat op een andere plaats als de map Materiaal in Stamboom > Eigenschappen staat, krijg je automatisch de vraag of een kopie gemaakt moet worden (waarop je altijd JA zegt), welke in de formele map Materiaal geplaatst gaat worden
Laatst bewerkt 01 mei 2020 11:40 door Ruud de Ruiter.
- J.F. Gleusteen
- Auteur
01 mei 2020 14:16
Ruud,
Hier was ik naar op zoek.
Ik kan nu weer een stuk verder.
Bedankt.
Jan
Hier was ik naar op zoek.
Ik kan nu weer een stuk verder.
Bedankt.
Jan
- J.F. Gleusteen
- Auteur
01 mei 2020 14:19
Bedankt!
Zo langzamerhand raak ik een beetje thuis in dit programma.
Vergeleken met de andere (betaalde) software, begrijp ik niet dat ik niet al veel eerder met Aldfaer ben gaan werken. Hier zit zover mijn ervaring nu rijkt, alles in wat je nodig hebt. Daarnaast is het zeer gebruikersvriendelijk.
Mvg
Jan
Zo langzamerhand raak ik een beetje thuis in dit programma.
Vergeleken met de andere (betaalde) software, begrijp ik niet dat ik niet al veel eerder met Aldfaer ben gaan werken. Hier zit zover mijn ervaring nu rijkt, alles in wat je nodig hebt. Daarnaast is het zeer gebruikersvriendelijk.
Mvg
Jan
- Han Kortekaas
-
01 mei 2020 16:59
Jan,
even een aanvullende tip. Als u iets over een bepaald veld/onderwerp wilt weten dan zorgt u dat u op die plek gaat staan en dan de functietoets F1 indrukt. Dat zorgt er voor dat u in de Help documentatie terecht komt voor dat specifieke onderdeel.
even een aanvullende tip. Als u iets over een bepaald veld/onderwerp wilt weten dan zorgt u dat u op die plek gaat staan en dan de functietoets F1 indrukt. Dat zorgt er voor dat u in de Help documentatie terecht komt voor dat specifieke onderdeel.
- J.F. Gleusteen
- Auteur