- Bedankjes 302
parenteel foutmelding
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
Re: parenteel foutmelding
16 mrt 2020 16:30
Uit de help:
Kies vanaf de menubalk voor Stamboom --> Bestand opschonen of gebruik de toetscombinatie Shift+Ctrl+S.
Het opschonen van het bestand wordt direct gestart. De voortgang daarvan wordt op het scherm getoond. Tijdens het opschonen zal Aldfaer alle bestanden opnieuw indexeren en ook alle ongebruikte teksten en data-records opruimen. Het opruimen gebeurt per gegevensonderdeel, en alleen als het gegevensonderdeel minstens 10% ongebruikte gegevens bevat.
Kies vanaf de menubalk voor Stamboom --> Bestand opschonen of gebruik de toetscombinatie Shift+Ctrl+S.
Het opschonen van het bestand wordt direct gestart. De voortgang daarvan wordt op het scherm getoond. Tijdens het opschonen zal Aldfaer alle bestanden opnieuw indexeren en ook alle ongebruikte teksten en data-records opruimen. Het opruimen gebeurt per gegevensonderdeel, en alleen als het gegevensonderdeel minstens 10% ongebruikte gegevens bevat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Nauts
- Nauts
- Auteur
16 mrt 2020 17:38
En als hij opschoont zal ik toch bepaalde akten niet verliezen,want sommige x akten staan erop in twee delen,en soms ook verschillende foto's van dezelfde persoon. Heb da eigenlijk nog nooit gedaan, en ben er ook een beetje bang voor.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
- Nauts
- Auteur
16 mrt 2020 17:48
Voila,heb ik gedaan,was direct gedaan,nogmaals een dikke merci voor de hulp!
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
16 mrt 2020 18:10 - 16 mrt 2020 18:10
Aanvullend: als u met regelmaat een veiligheidskopie maakt en backup van de map materiaal op een externe opslag zal u nooit gegevens verliezen.
Laatst bewerkt 16 mrt 2020 18:10 door JayCee.
- Nauts
- Auteur
16 mrt 2020 18:16
Telkens in Aldfaer afsluit maakt ie een veiligheidscopie, en ik heb een externe schijf waar ik de backup maak. De map met akten en foto's, staat wel op mijn pc,maar als ik een veiligheidscopie maak neemt ie da ook mee.
- Ruud de Ruiter
-
16 mrt 2020 21:07
Dag Nauts
Voor de zekerheid:
Alleen een handmatige v-kopie met de instelling materiaal geactiveerd maakt een dergelijke v-kopie.
Een automatische v-kopie maakt alleen een kopie van het stamboom bestand zonder materiaal
Voor de zekerheid:
Alleen een handmatige v-kopie met de instelling materiaal geactiveerd maakt een dergelijke v-kopie.
Een automatische v-kopie maakt alleen een kopie van het stamboom bestand zonder materiaal
- Nauts
- Auteur
17 mrt 2020 17:06
Ik bedoel,als ik een backup maak,sorry nogmaals iedereen bedankt voor alle hulp!