- Bedankjes 1634
parenteel foutmelding
- Nauts
- Auteur
parenteel foutmelding
07 mrt 2020 10:23
Ik kan geen parenteel meer afdrukken in aldfaer;wat doe ik mis? heb nieuwe pc windows 10?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: parenteel foutmelding
07 mrt 2020 10:32
Is dat het enige rapport wat niet meer gaat of zijn er meerdere? Heeft de leverancier van uw nieuw PC Aldfaer overgezet of heeft u zelf Aldfaer overnieuw geïnstalleerd?
- Nauts
- Auteur
- Han Kortekaas
-
07 mrt 2020 11:15 - 07 mrt 2020 11:17
Leveranciers kennen helaas niet hoe Aldfaer geïnstalleerd moet worden. Een veel voorkomende fout dat ze de configuratiebestandjes van Aldfaer overzetten van de oude naar de nieuwe PC. Dus het kan zijn dat u met de oude instellingen werkt.
U zou de map C:\Aldfaer kunnen hernoemen naar C:\Aldfaer_weg en dan Aldfaer overnieuw download hier kunnen downloaden en installeren.
U zou de map C:\Aldfaer kunnen hernoemen naar C:\Aldfaer_weg en dan Aldfaer overnieuw download hier kunnen downloaden en installeren.
Laatst bewerkt 07 mrt 2020 11:17 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Nauts
- Nauts
- Auteur
07 mrt 2020 11:22
Ik heb wel de nieuwe versie van aldfaer ,ik was erbij als ie dit erop zette,alles werkt anders prima,alleen de map met foto's en akten heb ik opnieuw moeten koppelen,en ook sommige personen waren weg,ik deed dit dan thuis met een stick,alles er opnieuw opzetten en koppelen! Ik panikeerde al dat alles weg was,zou het niet aan de instellingen liggen dat ik dit nu niet meer kan doen? Ik las hier zopas, dat er nog anderen met hetzelfde probleem zitten,is dit bij hen al opgelost,ik ben bang als ik aldfaer verwijder dat ik mijn stamboom kwijt ben
- Han Kortekaas
-
07 mrt 2020 12:11
Als de hoofdmap van foto's overnieuw is ingesteld dan moet daarna Stamboom -> Bestandscontrole en -reparatie gedraaid worden; daarmee worden alle foto-koppelingen weer hersteld.
Terug naar de eerste vraag; kunt u wel Bonusrapporten draaien?
Terug naar de eerste vraag; kunt u wel Bonusrapporten draaien?
- Nauts
- Auteur
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
09 mrt 2020 14:07
Tonen > Rapporten > Overige rapporten > Bonus rapporten.
indien ze niet geînstaleerd zijn kunt dit alsnog doen via deze link.
indien ze niet geînstaleerd zijn kunt dit alsnog doen via deze link.
- Nauts
- Auteur
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
09 mrt 2020 14:21
Nochtans werkt de link bij mij.
Als wil kan ik u vanop afstand helpen via Teamviewer. Zo ja, installeer Teamviewer en klik op mijn naamin de linker kolom vor mijn e-mailadres en stuur mij een bericht om af te spreken.
Als wil kan ik u vanop afstand helpen via Teamviewer. Zo ja, installeer Teamviewer en klik op mijn naamin de linker kolom vor mijn e-mailadres en stuur mij een bericht om af te spreken.
- Nauts
- Auteur
09 mrt 2020 14:29- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
09 mrt 2020 14:32
De instellingen voor rapportuitvoer en eigen sjablonen ... staan verkeerd. Indien u een standaardinstallatie hebt zou het zoals in bijlage moeten staan.