- Bedankjes 1634
Grafise weergave
- Jeanno Ernots
- Auteur
Re: Grafise weergave
28 apr 2019 14:52
Er kan geen rapport aangemaakt worden (tekst noch grafisch)
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
28 apr 2019 15:03
Dan begin ik te vermoeden dat e.e.a. niet goed geïnstalleerd is of dat u uw nieuwe laptop voorzien heeft van een firewall die de werking van IE niet goed afregelt.
Kunt u wel een overzicht krijgen bij Overige rapporten -> Bonusrapporten -> Bonus updates?
Kunt u wel een overzicht krijgen bij Overige rapporten -> Bonusrapporten -> Bonus updates?
- Jeanno Ernots
- Auteur
28 apr 2019 15:14
Geen enkel resultaat. Ik heb een parenteel aangemaakt maar krijg geen resultaat op het scherm te zien.
- Han Kortekaas
-
28 apr 2019 15:58
Er zou bij u onder Instellingen -> Rapporten rechtsonder bij de IE compatibiliteitsmodus 'IE-modus ( moeten staan)
- Jeanno Ernots
- Auteur
- Han Kortekaas
-
28 apr 2019 16:14
Kunt u dan toch eens die twee bestandjes die ik eerder noemde weghalen/hernoemen? Eerst Aldfaer afsluiten.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
28 apr 2019 16:44
Jeanno,
Bij mij is Users en zo staat het ook in het voorbeeld van JayCee maar in voorgaande quote staat user
Het is de vraag of user wel bestaat in jou systeem.
Indien user wel bestaat dan moet je eens kijken of jeanno wel het recht heeft om te schrijven.
Als ik de stappen volg die opgegeven hebt krijg ik volgende foutmelding: Kan volgende map niet aanmaken c:\user\jeanno\documents\aldfaer\veiligheidskopiëen\.
Bij mij is Users en zo staat het ook in het voorbeeld van JayCee maar in voorgaande quote staat user
Het is de vraag of user wel bestaat in jou systeem.
Indien user wel bestaat dan moet je eens kijken of jeanno wel het recht heeft om te schrijven.
- Jeanno Ernots
- Auteur
29 apr 2019 10:37
Ik heb nog eens geprobeerd om andere rapporten te maken. Geen resultaat.
Zou het helpen indien ik de map Aldfaer op mijn C schijf volledig verwijder en opnieuw zo installeren?
Zou het helpen indien ik de map Aldfaer op mijn C schijf volledig verwijder en opnieuw zo installeren?
- Jeanno Ernots
- Auteur
29 apr 2019 10:43
Ook het niveau van beveiliging van de fire-waal geeft geen resultaat.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
29 apr 2019 13:29 - 29 apr 2019 13:30
Opnieuw installeren heeft geen zin, tenzij Aldfaer niet in c:\Aldfaer staat.
Indien u dit wenst kan via Teamviewer hulp geboden worden. Wat is Teamviewer.
Zo ja, klik op mijn naam in de linker kolom voor mijn e-mailadres en stuur mij een mail om af te spreken. Deze avond is mogelijk.
Indien u dit wenst kan via Teamviewer hulp geboden worden. Wat is Teamviewer.
Zo ja, klik op mijn naam in de linker kolom voor mijn e-mailadres en stuur mij een mail om af te spreken. Deze avond is mogelijk.
Laatst bewerkt 29 apr 2019 13:30 door JayCee.