- Bedankjes 1024
Grafise weergave
- Jeanno Ernots
- Auteur
Grafise weergave
27 apr 2019 17:05
Beste,
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en Aldfaer geinstalleerd. Ik heb ook de bonusbestanden overgehaald en SVG viewer op mijn toestel gezet.
Als een KW of een voorouderwaaier wil aanmaken dan lukt dit niet.
Heb ergens wat vergeten bij het installeren. Bestaat er versie van SVG Viewer voor windows 10?
Dank bij voorbaat.
Jeanno
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en Aldfaer geinstalleerd. Ik heb ook de bonusbestanden overgehaald en SVG viewer op mijn toestel gezet.
Als een KW of een voorouderwaaier wil aanmaken dan lukt dit niet.
Heb ergens wat vergeten bij het installeren. Bestaat er versie van SVG Viewer voor windows 10?
Dank bij voorbaat.
Jeanno
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Jeanno Ernots
- Auteur
Re: Grafise weergave
28 apr 2019 10:27
beste,
Als ik de stappen volg die opgegeven hebt krijg ik volgende foutmelding: Kan volgende map niet aanmaken c:\user\jeanno\documents\aldfaer\veiligheidskopiƫen\.
Als ik de stappen volg die opgegeven hebt krijg ik volgende foutmelding: Kan volgende map niet aanmaken c:\user\jeanno\documents\aldfaer\veiligheidskopiƫen\.
- Jeanno Ernots
- Auteur
28 apr 2019 11:06
Beste,
Het is jammer maar het werkt nog steeds niet. Grafische rapporten worden niet aangemaakt. Ook veiligheidskopie kan niet automatisch aangemaakt worden.aangemaakt worden
Het is jammer maar het werkt nog steeds niet. Grafische rapporten worden niet aangemaakt. Ook veiligheidskopie kan niet automatisch aangemaakt worden.aangemaakt worden
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jeanno Ernots
- Jeanno Ernots
- Auteur
28 apr 2019 12:18
mijn instellingen komen overeen met hetgeen er vermeld is in uw bijlage.
- Han Kortekaas
-
28 apr 2019 13:03
De vraag is of u Aldfaer heeft overgekopieerd net zoals de Bonusrapporten of heeft u Aldfaer overnieuw geĆnstalleerd op uw laptop; in dat geval had u de Bonusrapporten niet over hoeven te nemen van uw oude PC want die zou tegelijkertijd met de nieuwe installatie mee zijn gekomen.
Als u Aldfaer heeft gekopieerd, dan zou u de twee bestandjes in C:\Aldfaer\ mn Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram moeten verwijderen als Aldfaer gesloten is en daarna weer openen.
Als u Aldfaer heeft gekopieerd, dan zou u de twee bestandjes in C:\Aldfaer\ mn Aldfaer.ini en Aldfaer.iniprogram moeten verwijderen als Aldfaer gesloten is en daarna weer openen.
- Jeanno Ernots
- Auteur
28 apr 2019 13:46
Beste,
Aldfaer werd eerst gekopieerd vanaf mijn oud laptop. Omdat ik de problemen had met het afdrukken van de grafische rapporten (tekst ook) heb ik Aldfaer opnieuw geinstalleerd.
Aldfaer werd eerst gekopieerd vanaf mijn oud laptop. Omdat ik de problemen had met het afdrukken van de grafische rapporten (tekst ook) heb ik Aldfaer opnieuw geinstalleerd.
- Jeanno Ernots
- Auteur
28 apr 2019 13:55
De melding die ik krijg bij het aanmaken van voorouderwaaier (zie bijlage)
- Han Kortekaas
-
28 apr 2019 14:18
Jeanno,
kunt u eerst eens controleren of bij een ander persoon als uitgangspunt deze rapporten het wel doen. Wat zou kunnen is dat er een invoerfout (kwartierlus of echtpaar met beide als vrouw aangegeven) in uw stamboom zit waardoor het rapport niet gemaakt kan worden. Probeer dus eens een parenteel en kwartierstaat.
kunt u eerst eens controleren of bij een ander persoon als uitgangspunt deze rapporten het wel doen. Wat zou kunnen is dat er een invoerfout (kwartierlus of echtpaar met beide als vrouw aangegeven) in uw stamboom zit waardoor het rapport niet gemaakt kan worden. Probeer dus eens een parenteel en kwartierstaat.
- Jeanno Ernots
- Auteur
28 apr 2019 14:24
Het resultaat blijft hetzelfde met dezelfde melding als voorgaande bijlage