- Bedankjes 1634
Probleem bij installatie 7.1
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Probleem bij installatie 7.1
27 mrt 2019 18:00
U heeft wel problemen als de USB niet een toegewezen stationsletter heeft maar een wissel. Bent u er zeker van dat de Instellingen _ bestanden en Veiligheidskopie goed verwijzen?
- Jo Saerens
28 mrt 2019 12:13 - 28 mrt 2019 12:16Han Kortekaas schreef : U heeft wel problemen als de USB niet een toegewezen stationsletter heeft maar een wissel. Bent u er zeker van dat de Instellingen _ bestanden en Veiligheidskopie goed verwijzen?
Alles OK Han, zie bijlagen.
Bedankt!
Laatst bewerkt 28 mrt 2019 12:16 door Jo Saerens.
- Han Kortekaas
-
28 mrt 2019 12:41 - 28 mrt 2019 12:41
Jo,
ieder heeft zijn eigen reden om een afwijkende installatie te doen; Wat ik bij u vreemd vind is dat u veiligheidskopieën wegschrijft naar de USB plug en de Invoegtoepassingen juist weer niet op de USB plug. Als u de USB plug installatie heeft om elders op een andere PC ook Aldfaer te draaien dan werken de Bonus rapporten dus niet en ook de taalswitch kan niet.
Daarnaast heb ik ook even een installatie 6.2 op een USB gedaan en een Aldfaer 6.2 bestand overgezet. 55.000 records. Aldfaer op de USB gestart waarna er een download/installatie van 7.1 en Bonusrapporten kwam. Aldfaer maakte bij het openen van het 6.2 bestand een conversie die op de USB 6 minuten duurde.
Het wederom openen van het 7.1 bestand op de USB duurde ca 20 sec.
Geen enkele onregelmatigheid zoals eerder in dit draadje werd geconstateerd.
ieder heeft zijn eigen reden om een afwijkende installatie te doen; Wat ik bij u vreemd vind is dat u veiligheidskopieën wegschrijft naar de USB plug en de Invoegtoepassingen juist weer niet op de USB plug. Als u de USB plug installatie heeft om elders op een andere PC ook Aldfaer te draaien dan werken de Bonus rapporten dus niet en ook de taalswitch kan niet.
Daarnaast heb ik ook even een installatie 6.2 op een USB gedaan en een Aldfaer 6.2 bestand overgezet. 55.000 records. Aldfaer op de USB gestart waarna er een download/installatie van 7.1 en Bonusrapporten kwam. Aldfaer maakte bij het openen van het 6.2 bestand een conversie die op de USB 6 minuten duurde.
Het wederom openen van het 7.1 bestand op de USB duurde ca 20 sec.
Geen enkele onregelmatigheid zoals eerder in dit draadje werd geconstateerd.
Laatst bewerkt 28 mrt 2019 12:41 door Han Kortekaas.