- Bedankjes 1024
kaders aldfaer
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: kaders aldfaer
10 nov 2018 14:11
U kunt in desnoods, afwachting, terug naar versie 6.2. Installeer de vorige versie en lees het bestand uwstamboomnaam - voor conversie vs 7.alx in. Let wel, nieuwe toevoegingen/mutaties sinds de conversie dienen opnieuw te worden toegevoegd.
Onderwerp is gesloten.
- Groot
- Auteur
10 nov 2018 14:21JayCee schreef : U kunt in desnoods, afwachting, terug naar versie 6.2. Installeer de vorige versie en lees het bestand uwstamboomnaam - voor conversie vs 7.alx in. Let wel, nieuwe toevoegingen/mutaties sinds de conversie dienen opnieuw te worden toegevoegd.
U bedoelt hiermee te zeggen dat ik alle namen/personen die ik sinds juli van dit jaar heb ingevoerd opnieuw mag gaan doen? of zie ik dat even verkeerd.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
10 nov 2018 15:02 - 10 nov 2018 15:03Beste,Groot schreef : knip........
Wat ook bijzonder irritant is dat als je iets wilt veranderen bij "notities" of een ander item dat er een schuifbalk aanwezig die aangeeft "sorteren als" als men die eens weg zou laten zou dat heel erg prettig zijn, al die verschuifbare lijnen/balken etc. zijn in principe overbodig en is behoorlijk irritant allemaal, ik zou zeggen hou het simpel zoals in versie 6.2 nooit geen problemen mee gekend maar met die laatste versie werd er opeens van alles aan veranderd ik vraag mij werkelijk af, als iets goed werkt en naar alle tevredenheid blijf er dan vanaf, ga niet zitten morrelen aan iets wat goed werkt, daar erger ik mij persoonlijk heel erg aan, aan mensen die iets gaan veranderen aan een programma wat goed werkt, ik hoop echt dat het probleem met die balken in het hoofdvenster zeer snel zal worden opgelost en als die nieuwe update eenmaal binnen is en goed werkt zal ik direct het vinkje uitzetten bij automatische updates, want niet alle updates zijn altijd even goed.
Met vriendelijke groet, Great!
het is nooit goed om zich 5 maanden lang te irriteren aan een software programma. En vooral niet als dat programma gratis is. Slecht voor het gestel. Het is u vrij om over te stappen naar een ander pakket waar u zich niet aan hoeft te ergeren, behoudens dat vrijwel alle andere programma's commercieel zijn.
Het advies van JayCee komt er inderdaad op neer dat u de mutaties die u na de conversie heeft gedaan overnieuw moet doen mocht u overstappen naar de vorige versie 6.2, of met een gedcom export overstappen naar een ander programma.
Laatst bewerkt 10 nov 2018 15:03 door Han Kortekaas.
Onderwerp is gesloten.