- Bedankjes 0
Koppelen foto's /aktes uit de map Materiaal
- G.J.Plaggenmarsch
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Koppelen foto's /aktes uit de map Materiaal
27 jul 2023 15:38
Beste mensen,
Over dit onderwerp heb ik eerder een oplossing gevraagd. Helaas heb ik nog geen passende oplossing. Door ziekenhuis opname heeft e.e.a. ook vertraging opgelopen.
Daarom wil ik dit probleem nogmaals graag aankaarten.
Ik was altijd gewoon om met de rechtermuisknop een pop-up menu op te roepen waarin ik meerdere foto's en/of bestanden kon koppelen/ ontkoppelen bij juiste persoon. Krijg dat popup-menu ook niet meer in beeld. Kan dus ook geen foto maken van dat popup-menu
Ik heb al meerdere keren een herinstallatie uitgevoerd. Ook heb ik alle data uit de cloud gehaald
Het pad naar materiaal is : M:\Historie\GENEALOG\Aldfaer\Materiaal\
Wie kan mij de oplossing geven?
Graag hoor ik de oplossing.
Groet
Gerrit Plaggenmarsch
Over dit onderwerp heb ik eerder een oplossing gevraagd. Helaas heb ik nog geen passende oplossing. Door ziekenhuis opname heeft e.e.a. ook vertraging opgelopen.
Daarom wil ik dit probleem nogmaals graag aankaarten.
Ik was altijd gewoon om met de rechtermuisknop een pop-up menu op te roepen waarin ik meerdere foto's en/of bestanden kon koppelen/ ontkoppelen bij juiste persoon. Krijg dat popup-menu ook niet meer in beeld. Kan dus ook geen foto maken van dat popup-menu
Ik heb al meerdere keren een herinstallatie uitgevoerd. Ook heb ik alle data uit de cloud gehaald
Het pad naar materiaal is : M:\Historie\GENEALOG\Aldfaer\Materiaal\
Wie kan mij de oplossing geven?
Graag hoor ik de oplossing.
Groet
Gerrit Plaggenmarsch
- Ruud de Ruiter
-
Re: Koppelen foto's /aktes uit de map Materiaal
27 jul 2023 16:13
Gerrit,
Staat er wel een pad vermeld in Menu > Stamboom > Eigenschappen ?
Staat er wel een pad vermeld in Menu > Stamboom > Eigenschappen ?
- Evert
Re: Koppelen foto's /aktes uit de map Materiaal
27 jul 2023 16:16
Gerrit,
Ga naar de tab Persoon.
klik dan rechts in het rechterboven vlak.
(Dus naast leeftijd/persoon)
Daar zou je foto's enz toe kunnen voegen/verwijderen.want dan krijg je het pop-up menu.
Succes,
Evert.
Ga naar de tab Persoon.
klik dan rechts in het rechterboven vlak.
(Dus naast leeftijd/persoon)
Daar zou je foto's enz toe kunnen voegen/verwijderen.want dan krijg je het pop-up menu.
Succes,
Evert.