- Bedankjes 1634
Kwartierstaat verschijnt niet
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Kwartierstaat verschijnt niet
07 sep 2022 10:05
Herman, is het misschien zo dat je de kwartierstaat met materiaal maakt? In dat geval probeer eens de staat zonder materiaal te maken. Het kan dan zijn dat een van de gekoppelde foto's een verkeerde extensie heeft.
- Herman van Kralingen
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 sep 2022 18:38
Han,
Briljant! Het werkt. Nu op zoek naar de verkeerde extensie! Bedankt voor al je hulp.
Briljant! Het werkt. Nu op zoek naar de verkeerde extensie! Bedankt voor al je hulp.
- Herman van Kralingen
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 sep 2022 19:19
Han,
Gelukt. De kwartierstaat verschijnt weer. Het blijkt om 2 bestanden te gaan waarvan ik zo niet kan achterhalen wat er fout aan is. Voorlopig laat ik ze buiten het Materiaal en probeer nieuwe bestanden er van te krijgen.
Nogmaals, heel erg bedankt voor je moeite. Ik kan weer opgelucht ademhalen.
Gelukt. De kwartierstaat verschijnt weer. Het blijkt om 2 bestanden te gaan waarvan ik zo niet kan achterhalen wat er fout aan is. Voorlopig laat ik ze buiten het Materiaal en probeer nieuwe bestanden er van te krijgen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
07 sep 2022 19:26
Herman ,
als het fotobestanden zijn kan u deze openen in een fotobewerkingsprogramma en opnieuw opslaan met bv. jpg extensie.
Tip: foto's hoeven niet groter te zijn dan ca. 250 KB.
als het fotobestanden zijn kan u deze openen in een fotobewerkingsprogramma en opnieuw opslaan met bv. jpg extensie.
Tip: foto's hoeven niet groter te zijn dan ca. 250 KB.
- Ruud de Ruiter
-
07 sep 2022 21:17
Re bericht JayCee
Extensie veranderen betekent de betreffende koppeling met de persoon/personen verwijderen en opnieuw met de nieuwe extensie koppelen
Extensie veranderen betekent de betreffende koppeling met de persoon/personen verwijderen en opnieuw met de nieuwe extensie koppelen
- Han Kortekaas
-
07 sep 2022 23:35 - 07 sep 2022 23:36Herman,Herman van Kralingen schreef : Han,
ontkoppel deze twee foto's en als je IrfanView (gratis download) hebt lees deze dan daar in, dan worden de extensies gewijzigd. Sla het dan op en koppel ze weer. Meestal zijn het *.png extensies die met de hand zijn gewijzigd naar *.jpg .
Laatst bewerkt 07 sep 2022 23:36 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Herman van Kralingen
- Herman van Kralingen
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
08 sep 2022 09:25
Bedankt allemaal voor de goede tips. Het omzetten van png naar een jpg heb ik via Paint gedaan en dat werkt ook prima. Nu ik terug denk heb ik inderdaad deze foto's handmatig omgezet naar jpg. Zal ik nooit meer doen. hahaha