- Bedankjes 1634
Aanpassen Rapport
- Bogaerts
- Auteur
Aanpassen Rapport
30 okt 2014 19:49
Besten,
is het mogelijk het rapport Parenteel aan te passen achteraan bij de Index,
namelijk : toevoegen van de Code voor de naam van de persoon.
Ik weet dat er een mogelijkheid zou kunnen zijn met een Hook, maar daar
ben ik zo niet in thuis, graag uw hulp.
Dank bij voorbaat voor uw gewaardeerde medewerking.
Vriendelijke groeten,
Clement Bogaerts
is het mogelijk het rapport Parenteel aan te passen achteraan bij de Index,
namelijk : toevoegen van de Code voor de naam van de persoon.
Ik weet dat er een mogelijkheid zou kunnen zijn met een Hook, maar daar
ben ik zo niet in thuis, graag uw hulp.
Dank bij voorbaat voor uw gewaardeerde medewerking.
Vriendelijke groeten,
Clement Bogaerts
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aanpassen Rapport
30 okt 2014 20:33 - 30 okt 2014 20:33
Als u bij de Aldfaer Instellingen Rapporten een vink zet bij Index en Code dan krijgt u op de rapporten bij iedere naam de Code zoals u die heeft ingevoerd bij het veld Code.
U heeft gelijk dat u een hook nodig heeft om ook de Code voor de Naam in de index te hebben, maar ik ben eigenlijk nieuwsgierig waarom, want voor mij is de Code bij de naam in het rapport altijd voldoende.
U heeft gelijk dat u een hook nodig heeft om ook de Code voor de Naam in de index te hebben, maar ik ben eigenlijk nieuwsgierig waarom, want voor mij is de Code bij de naam in het rapport altijd voldoende.
Laatst bewerkt 30 okt 2014 20:33 door Han Kortekaas.
Onderwerp is gesloten.
- Bogaerts
- Auteur
30 okt 2014 20:52
Han,
het zou gaan om een nazicht van een soort statistiek die ik maakte met en langs groepen en die voor het ogenblik een klein beetje verschillen vertonen met het aantal in de index van het parenteel.
Zoals je zegt komt de code wel degelijk voor algemeen bij de naam van de personen maar niet meer achteraan bij de Index. Indien de code dus ook voor de Index zou geplaatst worden kan men zien waar er eventueel de code ontbreekt, en kan dat dan gemakkelijk aangepast worden.
Ja, als men soms druk bezig is om gegevens in te tikken worden de codes wel eens vergeten hé.
Ik dacht dus aan een truukje om sneller en gemakkelijker fouten te verbeteren.
het zou gaan om een nazicht van een soort statistiek die ik maakte met en langs groepen en die voor het ogenblik een klein beetje verschillen vertonen met het aantal in de index van het parenteel.
Zoals je zegt komt de code wel degelijk voor algemeen bij de naam van de personen maar niet meer achteraan bij de Index. Indien de code dus ook voor de Index zou geplaatst worden kan men zien waar er eventueel de code ontbreekt, en kan dat dan gemakkelijk aangepast worden.
Ja, als men soms druk bezig is om gegevens in te tikken worden de codes wel eens vergeten hé.
Ik dacht dus aan een truukje om sneller en gemakkelijker fouten te verbeteren.
Onderwerp is gesloten.
- Carel Plantagie
-
30 okt 2014 22:19Bogaerts schreef : ... groepen en die voor het ogenblik een klein beetje verschillen vertonen met het aantal in de index van het parenteel.
Tja, als je een groep kunt maken van de personen in je parenteel, dan kun je daarnaast een groep maken van alle personen zonder code. De deelverzameling hiervan zou dan de te behandelen set aangeven.
mvg
Carel
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
30 okt 2014 22:25
Carel geeft al een methode om de Code weer te geven.
Maar als u de Bonus rapporten heeft dan vindt u in de rubriek Uitzoeken een sjabloon "Dubbelen". Een van de rapportmogelijkheden is in het veld Code te zoeken op Dubbelen.
Maar als u de Bonus rapporten heeft dan vindt u in de rubriek Uitzoeken een sjabloon "Dubbelen". Een van de rapportmogelijkheden is in het veld Code te zoeken op Dubbelen.
Onderwerp is gesloten.