Foutmelding Parenteel

Lees meer

Foutmelding Parenteel

16 okt 2014 10:53
Goedemorgen,
Bij het maken van een Parenteel krijg ik de volgende foutmelding:
"Kan de target niet maken, op regel 235 van Nageslacht.asj"

Graag advies
Annemiek

Zie ook mijn vraag (verkeerd geplaatst) bij categorie 'Helpdesk', identiek probleem bij een Persoonskaart
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: Foutmelding Parenteel

16 okt 2014 11:31
Kunt u nagaan bij de instellingen voor bestanden welk pad u gebruikt voor de rapport-uitvoer?
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

16 okt 2014 12:06
Ja, sinds kort staat alles (incl.Aldfaerprogramma) zonder problemen op een USB-stick (en heb al eerder hiermee rapporten gemaaakt):

J:\Nieuwe map\Aldfaer documenten\Overzichten
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

16 okt 2014 12:06
Mapnaam was een foutje bij het installeren, maar durf ik niet meer te wijzigen
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

16 okt 2014 16:48
Als u Aldfaer vanaf een USB stick draait dan moet u ook zorgen dat de PC de USB herkent als J:\ Kennelijk heeft u meer media er aan hangen en als er 1 ontkoppeld is dan is de USB drive wellicht G:\ geworden.

Dus, via Windows apparaatbeheer de USB als J:\ benoemen.

Als u naar een andere PC gaat dan moet u daar ook zorgen dat die PC de stick herkent als J:\
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

16 okt 2014 20:04
Klopt.........het werkt altijd naar behoren. Ik heb de poortnaam zelf gewijzigd in J:
De USB-stick blijft vaak dagenlang in dezelfde poort zitten en geeft nooit problemen. Bij een ander PC/ laptop controleer ik ook e.e.a. (anders werkt Aldfaer uberhaupt niet)

Het heeft waarschijnlijk toch te maken met de foto's die ik vanmorgen heb toegevoegd dus zal ik deze verwijderen en opnieuw koppelen,. Hopelijk helpt dat, al staan ze allemaal in de Materiaal-map!?!
Dank voor zover!
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

17 okt 2014 14:57
Map gewijzigd: probleem opgelost!! Dank
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena