parenteel uitprinten

• crabbé
  • Auteur

parenteel uitprinten

30 jul 2014 16:31
Hoe laat ik parenteel grafisch uitprinten? met pdf file? of onmogelijk?
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: parenteel uitprinten

30 jul 2014 17:49
Met een pdf is dat goed doenlijk. Als u in het bezit bent van de Bonus rapporten is daar onder de rubriek Grafisch een uitleg over alle afdrukmogelijkheden van rapporten onder Aldfaer.

Heeft u de Bonus nog niet dan moet die eerst geïnstalleerd worden. Hoe, zie Invoegtoepassing
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

30 jul 2014 18:08
Dag,
Het standaard grafisch parenteel bestaat (of kan bestaan) uit meerdere pagina's in html formaat. Na he genereren van het rapport schrijft u dat weg in een aparte map (eerst even aanmaken). Hierin vindt u alle pagina's die het rapoport heeft aangemaakt en die kunt u individueel afdrukken. U krijgt echter geen "totaaloverzicht" op een enkel blad)

Echter ik betwijfel of dat is wat u zoekt. Beter is het om te grasduinen in de diverse grafische rapportages in de bonusrapporten. B.v voorouderboom of vooroudercirkel en die via pdf te laten afdrukken.
Onderwerp is gesloten.
  • crabbé
  • Auteur

02 aug 2014 13:27
Versie 4.2, W7

Beste Han,

Ik volg IE7,alles loopt vlotjes tot aan 'Geavanceerd' dan verschilt tekst en scherm grondig van mekaar; Ik vind 'afdrukken kleuren en afbeeldingen' is niet te bespeuren.

mvg

crabbé charles
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

02 aug 2014 13:53
Beste Charles,

het kleurprinten is niet iets van de instellingen van uw browser. Dat moet u afregelen bij de printer als u een printopdracht geeft.

Ik snap niet direct wat u met IE7 aan het doen bent, vooral niet omdat u het heeft over een pdf printen en mijn aanbeveling was om eens te kijken bij de Bonusrapporten, Grafische afdrukken.

Overigens, als u met XP werkt , is IE8 de laatste versie die beschikbaar is.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

02 aug 2014 13:55
Charles,

Zo te zien doel je hier op de aanwijzing die staat bij Tonen, Rapporten, Standaard Grafische rapporten, Afdrukken. Bij gebruik van W7 heb je waarschijnlijk een hogere versie van Internet Explorer dan IE7. In dat geval moet je de aanwijzingen vermeld onder IE8 volgen.

Daarnaast bestaat er een uitgebreide toelichting op het afdrukken van grafische raporten. Zie hiervoor Afdrukken grafische overzichten .

Paul
Onderwerp is gesloten.
  • crabbé
  • Auteur

05 aug 2014 19:25
Aan allen bedankt het is gelukt, papier (A0) iets te klein
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena