- Bedankjes 51
Alt-toets bij kiezen rapport / hook / Lib user
- Hans Stoter
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Alt-toets bij kiezen rapport / hook / Lib user
13 mrt 2015 21:06
Versie 6.0, wijziging t.o.v. versie 4.2:
[+] Rapporten: Als bij het kiezen van een rapport de Alt-toets is ingedrukt, worden de hooks uit Lib user niet gebruikt.
Als ik de Alt-toets indruk en een rapport kies, wordt nog steeds de aangemaakte Standaardhook in Lib user gebruikt.
Klopt dat?
[+] Rapporten: Als bij het kiezen van een rapport de Alt-toets is ingedrukt, worden de hooks uit Lib user niet gebruikt.
Als ik de Alt-toets indruk en een rapport kies, wordt nog steeds de aangemaakte Standaardhook in Lib user gebruikt.
Klopt dat?
Onderwerp is gesloten.
- Paul Kallenberg
Re: Alt-toets bij kiezen rapport / hook / Lib user
14 mrt 2015 17:39
Hans,
Dit werkt alleen als je de standaardrapporten aanroept via de iconen in de bovenbalk, niet als je dit via Tonen -> Rapporten doet.
Paul
Dit werkt alleen als je de standaardrapporten aanroept via de iconen in de bovenbalk, niet als je dit via Tonen -> Rapporten doet.
Paul
Onderwerp is gesloten.
- Hans Stoter
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 51
Re: Alt-toets bij kiezen rapport / hook / Lib user
14 mrt 2015 19:56 - 14 mrt 2015 19:57
Paul,
Bedankt voor de reactie.
Ik drukte de Alt-toets te vroeg in.
Het werkt uitsluitend als bij het kiezen van een rapport de Alt-toets tegelijkertijd wordt ingedrukt met de rapportkeuze via de linker muisknop en daarna beide tegelijkertijd worden losgelaten of eerst de linker muisknop en vervolgens de Alt-toets.
Hans
Bedankt voor de reactie.
Ik drukte de Alt-toets te vroeg in.
Het werkt uitsluitend als bij het kiezen van een rapport de Alt-toets tegelijkertijd wordt ingedrukt met de rapportkeuze via de linker muisknop en daarna beide tegelijkertijd worden losgelaten of eerst de linker muisknop en vervolgens de Alt-toets.
Hans
Laatst bewerkt 14 mrt 2015 19:57 door Hans Stoter.
Onderwerp is gesloten.