- Bedankjes 1
Afbeelding als achtergrond sjabloon internet
- Rob Hubert
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Afbeelding als achtergrond sjabloon internet
12 mrt 2015 18:16
Han,
Is het mogelijk om bij het sjabloon internet i.p.v. een kleur een achtergrond afbeelding te plaatsen?
Alvast dank voor je reactie.
Rob
Is het mogelijk om bij het sjabloon internet i.p.v. een kleur een achtergrond afbeelding te plaatsen?
Alvast dank voor je reactie.
Rob
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Re: Afbeelding als achtergrond sjabloon internet
12 mrt 2015 18:25
Rob, dat kan maar dan zul je het *.css bestand moeten aanpassen en zorgen dat het niet door een volgende iteratie overschreven wordt.
Onderwerp is gesloten.
- Rob Hubert
-
Auteur
12 mrt 2015 22:51
Han, dank je wel voor je reactie. Kan je mij aangeven waar ik een verandering moet doen en wat de verandering dan moet zijn?
Alvast mijn dank.
Rob
Alvast mijn dank.
Rob
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
13 mrt 2015 10:28
Rob,
in een eerste idee gaf ik aan dat het in principe mogelijk is om wijzigingen aan het bestandje internet.css te maken, per taalversie.
Ik heb nu inhoudelijk even gekeken maar kom tot de conclusie dat het eigenlijk een geheel andere opzet vereist van de stylesheet (en dus ook van de sjablooncode) en dat gaat voorbij aan het doel.
in een eerste idee gaf ik aan dat het in principe mogelijk is om wijzigingen aan het bestandje internet.css te maken, per taalversie.
Ik heb nu inhoudelijk even gekeken maar kom tot de conclusie dat het eigenlijk een geheel andere opzet vereist van de stylesheet (en dus ook van de sjablooncode) en dat gaat voorbij aan het doel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rob Hubert
Onderwerp is gesloten.