- Bedankjes 1
Achtergrond kleur FamilieDas
- Rob Hubert
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Achtergrond kleur FamilieDas
25 feb 2015 10:33 - 25 feb 2015 10:42
Ik wil op mijn website alles dezelfde achtergrond kleur geven. Alles is klaar, op een na. Ik krijg de index achtergrond kleur in FamileDas (onder grafisch bij de Bonus sjablonen) niet goed. Het rechter scherm en de letter index heb ik goed staan. Dit kon door in de HTML regels de kleurregel erbij te zetten. Dit lukt echter niet bij de indexuitvoer. Het gaat, als ik het goed heb gezien om de regels 1926-1942.
Vraag: Wat en waar moet ik de gewenste kleur voor de index plaatsen
Alvast dank voor de reactie(s)
Rob
Vraag: Wat en waar moet ik de gewenste kleur voor de index plaatsen
Alvast dank voor de reactie(s)
Rob
Laatst bewerkt 25 feb 2015 10:42 door Rob Hubert.
Onderwerp is gesloten.
- Paul Kallenberg
Re: Achtergrond kleur FamilieDas
25 feb 2015 11:43
Rob,
Je hoeft in het sjabloon maar 1 wijziging aan te brengen, en wel op regel 829. Daar staat nu:
body { overflow: auto; font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size: _VAROUT(fontsize)px; }
Maak daarvan:
body { overflow: auto; font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size: _VAROUT(fontsize)px; background-color: lightyellow;}
Dan heb je alles in het lichtgeel. Vervang in de regel hierboven lightyellow door de gewenste kleur.
Paul
Je hoeft in het sjabloon maar 1 wijziging aan te brengen, en wel op regel 829. Daar staat nu:
body { overflow: auto; font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size: _VAROUT(fontsize)px; }
Maak daarvan:
body { overflow: auto; font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size: _VAROUT(fontsize)px; background-color: lightyellow;}
Dan heb je alles in het lichtgeel. Vervang in de regel hierboven lightyellow door de gewenste kleur.
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rob Hubert
Onderwerp is gesloten.
- Rob Hubert
-
Auteur
25 feb 2015 13:07
Paul,
Hartelijk dank. Nu heeft alles dezelfde kleur.
Rob
Hartelijk dank. Nu heeft alles dezelfde kleur.
Rob
Onderwerp is gesloten.
- Rob Hubert
-
Auteur
11 mrt 2015 17:22
Paul,
Is het ook mogelijk om een afbeelding te gebruiken? Als dat mogelijk is, waar kan ik dit dan aanpassen?
Rob
Is het ook mogelijk om een afbeelding te gebruiken? Als dat mogelijk is, waar kan ik dit dan aanpassen?
Rob
Onderwerp is gesloten.
- Paul Kallenberg
11 mrt 2015 17:46
Rob,
Regel 829 wordt dan:
body { overflow: auto; font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size: _VAROUT(fontsize)px; background-image: url("afbeelding.jpg");}
Je moet dan wel zelf het bestand afbeelding.jpg eenmalig naar de uitvoermap kopiëren.
Paul
Regel 829 wordt dan:
body { overflow: auto; font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size: _VAROUT(fontsize)px; background-image: url("afbeelding.jpg");}
Je moet dan wel zelf het bestand afbeelding.jpg eenmalig naar de uitvoermap kopiëren.
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rob Hubert
Onderwerp is gesloten.
- Rob Hubert
-
Auteur
11 mrt 2015 22:35
Paul,
Ook voor deze snelle beantwoording mijn hartelijke dank.
Rob
Ook voor deze snelle beantwoording mijn hartelijke dank.
Rob
Onderwerp is gesloten.
- Wim van der Wolk
17 mrt 2015 21:10 - 17 mrt 2015 21:11Hoe simpel als je weet waar te zoeken.Paul Kallenberg schreef : Rob,
Regel 829 wordt dan:
Paul
Ik heb nog twee vragen:
Is het ook zo "simpel" om het kwartierstaat deel op vier generaties in te stellen en en het deel nakomelingen op twee generaties ?
Wim van der Wolk
Laatst bewerkt 17 mrt 2015 21:11 door Wim van der Wolk.
Onderwerp is gesloten.
- Paul Kallenberg
17 mrt 2015 22:09
Wim,
Het aantal generaties is via de menukeuzes van het sjabloon wel te veranderen, maar het is niet verschillend te maken voor voor- en nageslacht. Dus kwartierstaatdeel op 4 zetten kan wel, maar dan wordt nageslachtdeel ook 4; en nakomelingen op 2 zetten kan ook, maar dan wordt het kwartierstaatdeel ook 2 generaties. De combinatie met verschillend aantal generaties in kwartierstaat en nageslacht is niet met een simpele ingreep in het sjabloon te realiseren.
Paul
Het aantal generaties is via de menukeuzes van het sjabloon wel te veranderen, maar het is niet verschillend te maken voor voor- en nageslacht. Dus kwartierstaatdeel op 4 zetten kan wel, maar dan wordt nageslachtdeel ook 4; en nakomelingen op 2 zetten kan ook, maar dan wordt het kwartierstaatdeel ook 2 generaties. De combinatie met verschillend aantal generaties in kwartierstaat en nageslacht is niet met een simpele ingreep in het sjabloon te realiseren.
Paul
Onderwerp is gesloten.