- Bedankjes 1
Gegenereerd met...
- Dick Krabbendam
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Gegenereerd met...
07 apr 2023 16:32
Ik wil de in het sjabloon Kwartierstaat Grafisch middels een Hook de onderste regel wijzigen (Gegenereerd met Aldfaer versie enz) en bovenaan de pagina plaatsen. Ik kan niet vinden welke functie ik dan in een Hook moet plaatsen. Ik vind er wel eentje met GEGEGENEERD maar dat is voor een Gendex bestand. Kijk ik ergens overheen?
Dank, groet, Dick
Dank, groet, Dick
- Han Kortekaas
-
Re: Gegenereerd met...
08 apr 2023 01:48
dat is de juiste functie.(en niet voor een gendex) maar de verplaatsing kan niet in een hook plaatsvinden, alleen in het sjabloon zelf.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
Re: Gegenereerd met...
08 apr 2023 16:38 - 08 apr 2023 16:47
Dick,
Via het hoekbestand GrafischKwartierstaatHook.asjl in de map Lib User kan jou wens wel uitgevoerd worden.
Als bijlage toegevoegd het zip bestand
Pak dit zip bestand uit in de map Invoegtoepassingen en de sup map Lib User zal worden aangemaakt met daarin het hookbestand.
Via Aldfaer Menu->Extra... Tab Bestanden
Dan zie je onder de regel Eigen sjablonen en invoegtoepassingen de mapnaam
Uitleg van het hookbestand:
De functie GEGENEREERD geeft geen presentatie.
De functie HTMLPROLOG geeft nu de oorspronkelijke tekst van de functie GEGENEREERD weer op de eerste regel van het rapport.
Via het hoekbestand GrafischKwartierstaatHook.asjl in de map Lib User kan jou wens wel uitgevoerd worden.
Als bijlage toegevoegd het zip bestand
Pak dit zip bestand uit in de map Invoegtoepassingen en de sup map Lib User zal worden aangemaakt met daarin het hookbestand.
Via Aldfaer Menu->Extra... Tab Bestanden
Dan zie je onder de regel Eigen sjablonen en invoegtoepassingen de mapnaam
Uitleg van het hookbestand:
De functie GEGENEREERD geeft geen presentatie.
De functie HTMLPROLOG geeft nu de oorspronkelijke tekst van de functie GEGENEREERD weer op de eerste regel van het rapport.
Laatst bewerkt 08 apr 2023 16:47 door Meije van Slageren. Reden: type fout