- Bedankjes 0
Proband in kwartierstaat.
- Jaap
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Proband in kwartierstaat.
08 feb 2023 15:13
Ik maak een website met een sjabloon. Dat werkte altijd goed ook na het aanpassen van oude niet meer gebruikte commando's. Het sjabloon maakt ook een kwartierstaat. Dit gaat fout. Als mijn moeder proband is, dan zou de kwartierstaat met haar moeten beginnen. Zowel per generatie als per tak gebeurt dat niet. In generatie 1 zie ik geen personen. In generatie 2 staat een willekeurig iemand uit mijn personenlijst. Je zou eventueel verwachten dat ikzelf in generatie 2 zou staan en mijn kinderen in generatie 1.
Hoe kan ik dit oplossen?
Vriendelijk gegroet,
Jaap
Hoe kan ik dit oplossen?
Vriendelijk gegroet,
Jaap
- Ruud de Ruiter
-
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Proband in kwartierstaat.
08 feb 2023 19:09 - 08 feb 2023 19:11
Jaap,
een kwartierstaat van uw moeder geeft de voorouders van uw moeder weer. Om uzelf te zien moet u een parenteel maken waarbij haar nakomelingen worden getoond.
een kwartierstaat van uw moeder geeft de voorouders van uw moeder weer. Om uzelf te zien moet u een parenteel maken waarbij haar nakomelingen worden getoond.
Laatst bewerkt 08 feb 2023 19:11 door JayCee.
- Jaap
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 feb 2023 13:55
Het is een sjabloon van Ruben Woudsma dat ik al lang gebruik. Het werkt nu niet meer goed en daarom probeer ik het aan te passen. Sommige commando's worden niet meer gebruikt en die heb ik verwijderd. Ik krijg onjuiste uitkomsten, die niet kloppen met de Aldfaer sjablonen.
- Jaap
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 feb 2023 13:57
Dat lukt niet goed. Ik probeer nu het Aldfaer sjabloon nageslacht te importeren.
- Jaap
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 feb 2023 18:07
Dat is mij bekend. Eigen parenteel gaat goed. Alleen kwartierstaqat doet raar.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
11 feb 2023 11:15
Jaap,
In de Bonus rapporten kun je het rapport KwartierstaatMetAlleKinderen vinden.
Bonus rapporten...->Overzichten...->KwartierstaatMetAlleKinderen.
Mogelijk voldoet dit aan jou wens.
Hierbij wordt de partner van de proband en de kinderen vermeld
Daarna volgen de ouders van de proband enz. met steeds de bij behorende kinderen
In de Bonus rapporten kun je het rapport KwartierstaatMetAlleKinderen vinden.
Bonus rapporten...->Overzichten...->KwartierstaatMetAlleKinderen.
Mogelijk voldoet dit aan jou wens.
Hierbij wordt de partner van de proband en de kinderen vermeld
Daarna volgen de ouders van de proband enz. met steeds de bij behorende kinderen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jaap
- Jaap
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 feb 2023 16:23
In sjablonen lees ik termen als iedereen, index en moederset. Wordt hiermee hetzelfde bedoeld? Ze worden voorafgegaan door _SETFILL of SETDEF. Waar kan ik dit eventueel vinden?
- Jaap
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 feb 2023 16:27
Ik heb het gevonden, maar kan het niet lezen. Het eindigt op alnk en niet asj. Hoe open ik dit bestand?
- Han Kortekaas
-
17 feb 2023 16:39
Jaap, een *.alnk bestand heeft als doel een sjabloon via het Bonusrapporten menu te openen. U zoekt daar volledig verkeerd.
Als u iets meer over de sjabloontaal wilt weten dan moet u de Handleiding sjablonen installeren.
Zie Help -> Versiebeheer invoegtoepassingen ->Overzicht Alle sjablonen B_team en scroll naar de Handleiding.
Als u iets meer over de sjabloontaal wilt weten dan moet u de Handleiding sjablonen installeren.
Zie Help -> Versiebeheer invoegtoepassingen ->Overzicht Alle sjablonen B_team en scroll naar de Handleiding.
- Jaap
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
20 feb 2023 12:51
De handleiding heb ik al bekeken, maar daar moet je voor gestudeerd hebben. Sommige voorbeelden zijn begrijpelijk maar als je dan in de asj bestanden kijkt dan wordt het te moeilijk voor mij als 80+. Bedankt voor je antwoord. Ik probeer het gewoon maar verder.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
20 feb 2023 13:42
Jaap,
Als maker ven het sjabloon wil ik je wel bijstaan in het begrijpen van het sjabloon KwartierstaatMetAlleKinderen en wat het doel is om daar veranderingen in aan te brengen.
Neem dan via email contact op. Mijn email adres is te vinden via de knop 'lees meer' te klikken en daarna de muis plaatsen op de zwarte enveloppe dan zie je mijn email adres.
Als maker ven het sjabloon wil ik je wel bijstaan in het begrijpen van het sjabloon KwartierstaatMetAlleKinderen en wat het doel is om daar veranderingen in aan te brengen.
Neem dan via email contact op. Mijn email adres is te vinden via de knop 'lees meer' te klikken en daarna de muis plaatsen op de zwarte enveloppe dan zie je mijn email adres.