- Bedankjes 16
Flexitree tonen afbeelding dmv link
- PeterB
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Flexitree tonen afbeelding dmv link
18 feb 2015 14:35 - 18 feb 2015 14:35
Ben met het volgende aan het experimenteren:
Heb in het bron veld bij geboorte de volgende link geplaatst
<nt><a href="$MATERIAALBSG Zevenbergen 1907 Aktenummer 217.jpg">BSG Zevenbergen 1907 Aktenummer 217</a></nt>
Als ik nu de Flexitree versie zonder mysql gebruik, laat hij de afbeelding die gekoppeld zit aan de link netjes zien, maar in de Flexitree versie met mysql krijg ik op het web een verwijzing naar het pad op de computer, is er een mogelijkheid dat ik dit kan beinvloeden.
Heb in het bron veld bij geboorte de volgende link geplaatst
<nt><a href="$MATERIAALBSG Zevenbergen 1907 Aktenummer 217.jpg">BSG Zevenbergen 1907 Aktenummer 217</a></nt>
Als ik nu de Flexitree versie zonder mysql gebruik, laat hij de afbeelding die gekoppeld zit aan de link netjes zien, maar in de Flexitree versie met mysql krijg ik op het web een verwijzing naar het pad op de computer, is er een mogelijkheid dat ik dit kan beinvloeden.
Laatst bewerkt 18 feb 2015 14:35 door PeterB. Reden: typo
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Re: Flexitree tonen afbeelding dmv link
18 feb 2015 16:16
Peter,
de enige reden dat je onder de lokale FleXiTree het materiaal ziet komt door de verwijzing binnen de Aldfaer browser.
Buiten de invloed van Aldfaer werkt die link niet en zul je een (relatieve) locatie moeten opgeven.
de enige reden dat je onder de lokale FleXiTree het materiaal ziet komt door de verwijzing binnen de Aldfaer browser.
Buiten de invloed van Aldfaer werkt die link niet en zul je een (relatieve) locatie moeten opgeven.
Onderwerp is gesloten.
- Hans Stoter
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 51
Re: Flexitree tonen afbeelding dmv link
03 mrt 2015 22:11
Een eenvoudige mogelijkheid is dat je een relatieve verwijzing aangeeft in $Aldfaer.
Bijvoorbeeld $ALDFAER=../Materiaal/01/
In dit voorbeeld is Aldfaer in dezelfde map als Materiaal geïnstalleerd:
Bijvoorbeeld:
/Genealogie/Aldfaer en
/Genealogie/Materiaal
Bijvoorbeeld $ALDFAER=../Materiaal/01/
In dit voorbeeld is Aldfaer in dezelfde map als Materiaal geïnstalleerd:
Bijvoorbeeld:
/Genealogie/Aldfaer en
/Genealogie/Materiaal
Onderwerp is gesloten.