- Bedankjes 1634
Handleiding sjablonen
- Han Kortekaas
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Handleiding sjablonen
07 feb 2015 11:20
Er is een nieuwe Handleiding sjablonen beschikbaar. Onontbeerlijk voor hen die zelf hun rapporten willen samenstellen.
De volledige beschrijving, overzichten van de codes en de 470 individuele beschrijvingen van de code met voorbeelden zijn in de afgelopen periode doorgelopen en op een aantal punten sterk verbeterd.
Zie het versielog van de invoegtoepassing.
Als de Handleiding al is geïnstalleerd dan is de nieuwe versie via de automatische update beschikbaar of, als de 'Alle invoegtoepassingen B_team' geïnstalleerd is na een klik op 'Handleiding' in die lijst.
De volledige beschrijving, overzichten van de codes en de 470 individuele beschrijvingen van de code met voorbeelden zijn in de afgelopen periode doorgelopen en op een aantal punten sterk verbeterd.
Zie het versielog van de invoegtoepassing.
Als de Handleiding al is geïnstalleerd dan is de nieuwe versie via de automatische update beschikbaar of, als de 'Alle invoegtoepassingen B_team' geïnstalleerd is na een klik op 'Handleiding' in die lijst.
Onderwerp is gesloten.
- G W Sandberg
Re: Handleiding sjablonen
09 feb 2015 13:16
Beste Han,
re: beschikbaar.
Ik heb zitten zoeken...
Helaas kan ik nergens een goed overzicht van alle "standaard" (bonus) rapporten vinden, laat staan de interne werking en andere subtiele punten.
Waaarschijnlijk zal het een pak werk zijn om een dergelijk overzicht samen te stellen (of staat dat al ergens waar ik het niet kan vinden).
Groeten, Gijs
re: beschikbaar.
Ik heb zitten zoeken...
Helaas kan ik nergens een goed overzicht van alle "standaard" (bonus) rapporten vinden, laat staan de interne werking en andere subtiele punten.
Waaarschijnlijk zal het een pak werk zijn om een dergelijk overzicht samen te stellen (of staat dat al ergens waar ik het niet kan vinden).
Groeten, Gijs
Onderwerp is gesloten.
- PeterB
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 16
09 feb 2015 13:30
Gijs, ga naar Help - Versiebeheerinvoegtoepassingen, selecteer dan links Alle invoegtoepasingen B_team en scroll dan in het rechterscherm naar de link Handleiding
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Auteur
09 feb 2015 13:45
Gijs,
als je die lijst niet hebt kijk dan eens in de Help bij het onderwerp "Invoegtoepassingen beheren".
als je die lijst niet hebt kijk dan eens in de Help bij het onderwerp "Invoegtoepassingen beheren".
Onderwerp is gesloten.
- G W Sandberg
09 feb 2015 14:31
Heren,
Dank voor de hints, maar het zal wel aan mij liggen...
Groeten, Gijs
Dank voor de hints, maar het zal wel aan mij liggen...
Groeten, Gijs
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Auteur
Onderwerp is gesloten.