- Bedankjes 1634
Parenteel met privacy
- Erik
- Auteur
Parenteel met privacy
26 mrt 2014 20:44
Als ik bij een persoon (op tabblad 'Diversen', onder 'Privacy') 'niet publiceren' aanvink, en een parenteel (Alt-F3) vanaf de vader van die persoon dan verschijnen toch alle gegevens van die persoon.
De privacyfilter ('Extra', 'Privacyfilter aanzetten') staat dan uit.
Als ik de privacyfilter wel aanzet, dan verschijnen de gegevens van die persoon niet. Maar dan wordt over de hele parenteel de privacyfilter toegepast, wat weer niet de bedoeling is.
Is er een methode om in de parenteel een bepaalde persoon niet te publiceren (zonder de gegevens van die persoon daadwerkelijk te wissen in Aldfaer) zonder dat de privacyfilter over de hele parenteel wordt toegepast?
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Erik
De privacyfilter ('Extra', 'Privacyfilter aanzetten') staat dan uit.
Als ik de privacyfilter wel aanzet, dan verschijnen de gegevens van die persoon niet. Maar dan wordt over de hele parenteel de privacyfilter toegepast, wat weer niet de bedoeling is.
Is er een methode om in de parenteel een bepaalde persoon niet te publiceren (zonder de gegevens van die persoon daadwerkelijk te wissen in Aldfaer) zonder dat de privacyfilter over de hele parenteel wordt toegepast?
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Erik
Onderwerp is gesloten.
- Erik
- Auteur
Re: Parenteel met privacy
26 mrt 2014 20:52
Oeps! Ik heb het per abuis in de verkeerde forum categorie geplaatst.
Het moet in de categorie: Standaard Aldfaer en CBG rapporten
Het moet in de categorie: Standaard Aldfaer en CBG rapporten
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
26 mrt 2014 23:37
Ach, het is toch wel een vraag van 'hoe doe ik dat?'.
Maar het antwoord is dat dit niet kan. De vinken op het tabblad Diversen werken uitsluitend als het privacy filter actief is.
Als het er niet te veel zijn dan zou u de persoon kunnen loskoppelen, het parenteel maken en daarna Aldfaer afsluiten zonder de mutaties op te slaan. Als u dan weer Aldfaer opent zijn de koppelingen nog steeds intact.
Maar het antwoord is dat dit niet kan. De vinken op het tabblad Diversen werken uitsluitend als het privacy filter actief is.
Als het er niet te veel zijn dan zou u de persoon kunnen loskoppelen, het parenteel maken en daarna Aldfaer afsluiten zonder de mutaties op te slaan. Als u dan weer Aldfaer opent zijn de koppelingen nog steeds intact.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Erik
Onderwerp is gesloten.
- Erik
- Auteur
27 mrt 2014 09:50
Bedankt voor helder antwoord.
Mijn wens is meteen:
Graag (ook) een 'niet publiceren'-vinkje dat ook werkt als de privacyfilter niet aanstaat.
Met vriendelijke groet,
Erik
Mijn wens is meteen:
Graag (ook) een 'niet publiceren'-vinkje dat ook werkt als de privacyfilter niet aanstaat.
Met vriendelijke groet,
Erik
Onderwerp is gesloten.