Geen rapporten

• Frits Hiemstra
  • Auteur

Geen rapporten

16 okt 2020 13:52
Vanuit MyHeritage heb ik een Gedcom file geëxporteerd en die geïmporteerd in Aldfaer. Nu wil ik een genealogierapport maken via "Toon rapporten en de knop "Toon Rapport" maar dat lukt me niet. Onderaan in het schermpje "Bezig met het genereren van...." staat de melding: "Afgebroken wegens fouten in het sjabloon". De bestandsmappen Rapporten en Invoegtoepassingen zitten wel in een map Documenten\Aldfaer. Wat kan ik doen?

Lees meer

Re: Geen rapporten

16 okt 2020 16:37
Kunt u controleren of bij Extra _> Instellingen -> bestanden wel de mapnaam bij Rapportuitvoer is ingevuld?

Lees meer

16 okt 2020 19:25
Frits,
De melding is wat "mager". Om hulp van de "kenners" te krijgen geeft de informatie "boven" Afgebroken wegens fouten in het sjabloon, de benodigde informatie alsmede bij welk rapport dit zich voordoet.

Lees meer

17 okt 2020 05:52 - 17 okt 2020 05:52
Frits,

In bijlage de standaard mappen-instellingen. (natuurlijk met uw login-naam i.pl.v. Rene).
Start eens het rapport met de Ctrl toets ingedrukt. Dan blijft het voortgang-venster staan. Maak daarvan eens een screenshot en zet die op het forum.

Bijlagen:

Laatst bewerkt 17 okt 2020 05:52 door De Coster René. Reden: bijlage vergeten

• Frits Hiemstra
  • Auteur

17 okt 2020 15:48
Heel hartelijk dank voor alle antwoorden. Het probleem is inmiddels opgelost doordat er een update van Aldfaer is gekomen en dat ik die heb geïnstalleerd.

Gemaakt door Kunena