- Bedankjes 302
Kwartierstaat in Boekvorm
- Bert de Bruin
- Auteur
Kwartierstaat in Boekvorm
04 sep 2020 16:17
Ik wil een kwartierstaat in Boekvorm genereren. Bij het aanmaken van het rapport gaat het mis en krijg ik de volgende fouten:
Fout - Voorgeslachtboek.asjl [3155]: De parameter in ' ' moet een nummer zijn.
Waarschuwing - Voorgeslachtboek.asjl [3159]: Het element bestaat niet in set opbreek_duplo
Waarschuwing - Voorgeslachtboek.asjl [3159]: Het element bestaat niet in set opbreek_duplo
Dit herhaalt zich een groot aantal keren en dan wordt het genereren van het rapport afgebroken.
Ik werk met invoegtoepassingen: 8.1.3 (20-06-2020).
Enig idee wat er fout gaat?
Fout - Voorgeslachtboek.asjl [3155]: De parameter in ' ' moet een nummer zijn.
Dit herhaalt zich een groot aantal keren en dan wordt het genereren van het rapport afgebroken.
Ik werk met invoegtoepassingen: 8.1.3 (20-06-2020).
Enig idee wat er fout gaat?
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
Re: Kwartierstaat in Boekvorm
04 sep 2020 16:30
Bert,
Er gaat iets mis als er ook een schematische kwartierstaat wordt gevraagd.
Ga naar Aanpassen en zet een vink voor de keuze Schematische Kwartierstaat toevoegen, is wel
en klik op ok.
Vermoedelijk gaat het dan wel goed.
Er gaat iets mis als er ook een schematische kwartierstaat wordt gevraagd.
Ga naar Aanpassen en zet een vink voor de keuze Schematische Kwartierstaat toevoegen, is wel
en klik op ok.
Vermoedelijk gaat het dan wel goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert de Bruin
- Bert de Bruin
- Auteur
04 sep 2020 18:47
Bedankt Meije, ik heb je suggestie opgevolgd en het probleem is opgelost!
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
04 sep 2020 18:56
Bert,
Bedankt voor de terugkoppeling, ik ga nu het gemelde probleem onderzoeken en hoop snel tot een oplossing te komen zodat de een Schematische kwartierstaat ook weer aan het rapport toegevoegd kan worden.
Bedankt voor de terugkoppeling, ik ga nu het gemelde probleem onderzoeken en hoop snel tot een oplossing te komen zodat de een Schematische kwartierstaat ook weer aan het rapport toegevoegd kan worden.