- Bedankjes 1634
contactgegevens familie
- Guido van Harten
- Auteur
contactgegevens familie
11 apr 2019 11:05
Ik wil graag een overzicht maken van contactgegevens van alle familieleden. Hoe pak ik dit het gemakkelijkste aan?
In het overzicht moeten alle nakomelingen staan van de stamvader. Daarbij moet NIET worden opgenomen:
- Overleden personen
- ouders van aangetrouwden
Verder moet het huidige adres worden opgenomen (hoe geef ik in Aldfaer aan dat een adres waar iemand woonde niet meer het actuele adres is, terwijl ik niet weet in welke periode hij/zij daar woonde?) en het e-mailadres (dat staat in een feit als verborgen tekst weergegeven).
Wie kan mij helpen?
Vriendelijke groet,
Guido
In het overzicht moeten alle nakomelingen staan van de stamvader. Daarbij moet NIET worden opgenomen:
- Overleden personen
- ouders van aangetrouwden
Verder moet het huidige adres worden opgenomen (hoe geef ik in Aldfaer aan dat een adres waar iemand woonde niet meer het actuele adres is, terwijl ik niet weet in welke periode hij/zij daar woonde?) en het e-mailadres (dat staat in een feit als verborgen tekst weergegeven).
Wie kan mij helpen?
Vriendelijke groet,
Guido
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: contactgegevens familie
11 apr 2019 11:55
Guido,
bekijk eens het Bonus rapporten Overzichten -> Alle feiten, waar je een selectie kunt maken.
bekijk eens het Bonus rapporten Overzichten -> Alle feiten, waar je een selectie kunt maken.
- Guido van Harten
- Auteur
11 apr 2019 14:06
Beste Han,
Hartelijk dank voor je reactie.
Dit bonusrapport is volgens mij niet bruikbaar in mij situatie.
Ik kan niet selecteren dat ik een of meer van de verborgen teksten, bijv.
wel in mijn rapport wil hebben.
In een eerdere poging gebruikte ik Personenlijst naar Excel, maar hier geldt dezelfde beperking en worden tevens de ouders van de aangetrouwden meegenomen.
Vriendelijke groet,
Guido
Hartelijk dank voor je reactie.
Dit bonusrapport is volgens mij niet bruikbaar in mij situatie.
Ik kan niet selecteren dat ik een of meer van de verborgen teksten, bijv.
Code:
[*E-mail*]
In een eerdere poging gebruikte ik Personenlijst naar Excel, maar hier geldt dezelfde beperking en worden tevens de ouders van de aangetrouwden meegenomen.
Vriendelijke groet,
Guido
- Han Kortekaas
-
11 apr 2019 15:17
Guido,
vink in de Instellingen Tekst [*beveiligde tekst*] aan.
vink in de Instellingen Tekst [*beveiligde tekst*] aan.
- Guido van Harten
- Auteur
12 apr 2019 09:33
Dankjewel Han. Op onverklaarbare wijze is mijn profiel gewijzigd. Ik had een profiel met de naam "Alles", waarin ik zo uitgebreid mogelijke exports kon maken. Dat was dus op onverklaarbare wijze gewijzigd.