- Bedankjes 1024
Personenlijst stamboom aanpassen
- Vankoperen
- Auteur
Personenlijst stamboom aanpassen
04 nov 2014 11:33
Hallo,
Wie kan mij uitleggen hoe of ik de personenlijst stamboom kan herstellen. Ik ben namelijk de kolom voor de achternaam kwijt en zoek me rot nu op voornaam of data als ik iemand als partner of kind wilt opzoeken.
:S
Bij het vergroten van de kolom was het ineens verdwenen, maar krijg het nu met geen mogelijkheid meer terug.
Opzich zou het simpel terug te halen moeten zijn, maar helaas ik weet niet hoe, wat ik ook uit het help menu haal, niets van dat vindt ik hierin.
Alvast bedrankt.
Wie kan mij uitleggen hoe of ik de personenlijst stamboom kan herstellen. Ik ben namelijk de kolom voor de achternaam kwijt en zoek me rot nu op voornaam of data als ik iemand als partner of kind wilt opzoeken.
Bij het vergroten van de kolom was het ineens verdwenen, maar krijg het nu met geen mogelijkheid meer terug.
Opzich zou het simpel terug te halen moeten zijn, maar helaas ik weet niet hoe, wat ik ook uit het help menu haal, niets van dat vindt ik hierin.
Alvast bedrankt.
Onderwerp is gesloten.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Personenlijst stamboom aanpassen
04 nov 2014 11:43
Rechts klikken op de kolombalk > achternaam terug aanvinken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Vankoperen
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
04 nov 2014 14:08
Mogelijk heb je bij het "vegroten" deze dermate verkleind dat de kolom niet meer zichtbaar te maken is. In dat geval probeer F11.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Vankoperen
Onderwerp is gesloten.
- Vankoperen
- Auteur
04 nov 2014 18:12
Mag ik u beide bedanken voor deze oplossing.
Rechts klikken op de balk en aanvinken, deze was al aangevinkt, totdat ik zag staan standaard instelling herstellen., en ja hoor ik heb de kolom "achternaam" weer terug.
Ik ben weer blij en kan zo weer fijn verder!!
Christianne
Rechts klikken op de balk en aanvinken, deze was al aangevinkt, totdat ik zag staan standaard instelling herstellen., en ja hoor ik heb de kolom "achternaam" weer terug.
Ik ben weer blij en kan zo weer fijn verder!!
Christianne
Onderwerp is gesloten.