- Bedankjes 302
sjabloon wijzigen d.m.v. hook (deel 2)
- Guido van Harten
- Auteur
sjabloon wijzigen d.m.v. hook (deel 2)
20 sep 2018 12:44
Dankzij de hulp van een aantal sjabloonbouwers heb ik een aantal wijzigingen in (de output van) de parenteel uitgevoerd.
Het maken van een familieboek heb ik met veel genoegen gedaan en ik wil dit vaker doen.
Een aantal tekstuele weergaven zou ik graag anders willen hebben dan dat er nu in de parenteel (in boekvorm) of staat. Het voelt ook niet goed als ik hier zomaar mijn wensenlijstje met wijzigingen plaats. Hoe pak ik dit aan?
Vriendelijke groet,
Guido
Het maken van een familieboek heb ik met veel genoegen gedaan en ik wil dit vaker doen.
Een aantal tekstuele weergaven zou ik graag anders willen hebben dan dat er nu in de parenteel (in boekvorm) of staat. Het voelt ook niet goed als ik hier zomaar mijn wensenlijstje met wijzigingen plaats. Hoe pak ik dit aan?
Vriendelijke groet,
Guido
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
Re: sjabloon wijzigen d.m.v. hook (deel 2)
20 sep 2018 20:01
Guido,
Je zou eens kunnen kijken naar het rapport Maak Boeken onderdeel van de bonus rapporten Exporteren.
Hier is het mogelijk om ook een parenteel boek te maken die afwijkt van de standaard Aldfaer instellingen.
Je zou eens kunnen kijken naar het rapport Maak Boeken onderdeel van de bonus rapporten Exporteren.
Hier is het mogelijk om ook een parenteel boek te maken die afwijkt van de standaard Aldfaer instellingen.
- Guido van Harten
- Auteur
Re: sjabloon wijzigen d.m.v. hook (deel 2)
20 sep 2018 20:39
Beste Meije,
Dankjewel voor de tip. Ga ik zeker doen.
Vriendelijke groet,
Guido
Dankjewel voor de tip. Ga ik zeker doen.
Vriendelijke groet,
Guido