- Bedankjes 1634
Het maken van eigen sjablonen
- A. van Well Groeneveld
- Auteur
Het maken van eigen sjablonen
29 jul 2017 14:00
Hallo iedereen,
Voor mijn stamboom, boordevol met families die in het verleden naar Indonesië zijn geëmigreerd en weer terug zijn gekomen naar Nederland, wil ik een sjabloon maken die deze "historische reis" inzichtelijk maakt. Ik denk dan aan een sjabloon die de volgende gegevens toont:
Naam, Geboorte (datum en plaats), Doop (datum en plaats), Trouw(datum en plaats), Overlijden (datum en plaats), Begraven (datum en plaats)
Maar: hoe maak ik een eigen sjabloon/pas ik een eigen sjabloon aan?
Ik heb het geweten, maar ben het vergeten
Kan iemand mij een zetje geven?
Alvast bedankt,
André van Well Groeneveld
Voor mijn stamboom, boordevol met families die in het verleden naar Indonesië zijn geëmigreerd en weer terug zijn gekomen naar Nederland, wil ik een sjabloon maken die deze "historische reis" inzichtelijk maakt. Ik denk dan aan een sjabloon die de volgende gegevens toont:
Naam, Geboorte (datum en plaats), Doop (datum en plaats), Trouw(datum en plaats), Overlijden (datum en plaats), Begraven (datum en plaats)
Maar: hoe maak ik een eigen sjabloon/pas ik een eigen sjabloon aan?
Ik heb het geweten, maar ben het vergeten
Kan iemand mij een zetje geven?
Alvast bedankt,
André van Well Groeneveld
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Het maken van eigen sjablonen
29 jul 2017 18:38
Voor het maken van eigen sjablonen kunt u de Handleiding downloaden; zie
aldfaer.net/sitemap//index.php?q=node/10045
voor de installatie-instructies.
Maar kijk ook eens rond in de Bonusrapporten want er zijn waarschijnlijk al een aantal rapporten die uw wens vervullen.
Maar kijk ook eens rond in de Bonusrapporten want er zijn waarschijnlijk al een aantal rapporten die uw wens vervullen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: A. van Well Groeneveld
Onderwerp is gesloten.