- Bedankjes 996
Zelf activeren sjablonen
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Zelf activeren sjablonen
26 mrt 2017 14:53
PietP
Dat verandert niets aan mijn reactie
en verder
Dat verandert niets aan mijn reactie
- het genereren van een nieuw rapport op basis van een bonusrapport geeft geen garantie dat dit rapport een eerder rapport vervangt. Dit omdat de gebruikte instellingen anders kunnen zijn
- idem is het resultaat van een bonusrapport, zelfs met gelijke instellingen, afhankelijk van welke persoon op dat moment in het hoofdvenster staat
en verder
Voor wat betreft de standaard Aldfaer rapporten geldt dan nog het volgende. Ieder aangeroepen rapport maakt een nieuwe submap aan met daarin het rapport. Dus een herhaling van hetzelfde rapport met dezelfde instellingen en met dezelfde startpersoon levert een nieuwe submap op met opnieuw alle gegevens daarin
Onderwerp is gesloten.
- NN
26 mrt 2017 15:21
Je hebt helemaal gelijk, maar ik wil aangeven dat als je een file monitor programma fine-tuned je een heel eind kan komen. Ik krijg de indruk dat dat niet gebeurd is en dat daarom de conclusie voorbarig en niet onderbouwd is.
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
26 mrt 2017 17:02
PietP
Ik wens Anton veel sterkte toe in zijn poging dit via een file monitor te verwerkelijken. Ben benieuwd
Ik wens Anton veel sterkte toe in zijn poging dit via een file monitor te verwerkelijken. Ben benieuwd
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
26 mrt 2017 18:16
Met al het gedoe of je wel de juiste instelling hebt, passend met een wisselende uitvoermap ben je verder van huis. Gewoon de moeite nemen om een Excelblad aan te leggen en een datum in te voeren.
Onderwerp is gesloten.
- NN
26 mrt 2017 20:17Ik ook.Ruud de Ruiter schreef : Ik wens Anton veel sterkte toe in zijn poging dit via een file monitor te verwerkelijken. Ben benieuwd
De file monitor kan een beginnetje zijn, de andere bezwaren die je noemt, zijn misschien geen belemmering of slechts een kleine hobbel of onoverkoombaar, wie zal het zeggen.
Onderwerp is gesloten.