- Bedankjes 1634
informatie ontbreekt in parenteel
- Guido van Harten
- Auteur
informatie ontbreekt in parenteel
22 jan 2017 23:00
Wanneer ik een parenteel maak van een familielid ontbreekt en ik bewerk dit met sjab2word 7.1, ontbreekt steeds de inhoud van het laatste (zelf-gedefinieerde) feit. Het feit zelf wordt wel genoemd, maar de inhoud staat er niet. Voorzover ik kan zien, staat de inhoud wel in de html-file.
Ter informatie: het feit met inhoud is het allerlaatste gegeven in het rapport. Het rapport wordt uiteraard nog afgesloten met "Gegenereerd met Aldfaer....." enz.
Vriendelijke groet,
Guido
Ter informatie: het feit met inhoud is het allerlaatste gegeven in het rapport. Het rapport wordt uiteraard nog afgesloten met "Gegenereerd met Aldfaer....." enz.
Vriendelijke groet,
Guido
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: informatie ontbreekt in parenteel
22 jan 2017 23:41 - 22 jan 2017 23:41
Guido,
onduidelijk is of je een standaard parenteel hebt gebruikt en of je daar de informatie mist dan wel of je het parenteel via MaakBoeken en sjabtoword hebt gedaan waarna er schijnbaar iets ontbreekt na conversie naar Word.
onduidelijk is of je een standaard parenteel hebt gebruikt en of je daar de informatie mist dan wel of je het parenteel via MaakBoeken en sjabtoword hebt gedaan waarna er schijnbaar iets ontbreekt na conversie naar Word.
Laatst bewerkt 22 jan 2017 23:41 door Han Kortekaas.
Onderwerp is gesloten.
- Guido van Harten
- Auteur
23 jan 2017 00:08
Sorry voor mijn onduidelijke antwoord. Het gaat om het standaard parenteel (Alt-F3). In de uitvoer die Aldfaer geeft, staat de inhoud van het feit wel genoemd. Dat rapport sla ik, zoals altijd, op als HTML-bestand en lees ik vervolgens in via Sjab2Word. In de output van dat rapport staat dus wel het feit, maar zonder inhoud.
Vriendelijke groet,
Guido
Vriendelijke groet,
Guido
Onderwerp is gesloten.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
23 jan 2017 12:35
Guido,
Gebruik makend van versie Sjab2Word versie 7.1 worden bij mij via het standaard rapport van Aldfaer bij mijn aangemaakte rapport wel alle feiten en zelf aangemaakte feiten correct vermeld in het Word bestand via Sjab2Word
Gebruik makend van versie Sjab2Word versie 7.1 worden bij mij via het standaard rapport van Aldfaer bij mijn aangemaakte rapport wel alle feiten en zelf aangemaakte feiten correct vermeld in het Word bestand via Sjab2Word
Onderwerp is gesloten.
- Guido van Harten
- Auteur
23 jan 2017 13:32 - 23 jan 2017 13:32
Eenvoudige testcase:
Maak een nieuwe persoon:
Voornaam: testvoornaam
Achternaam: testachternaam:
Eigen Overig feit (in mijn geval: Oorspronkelijke achternaam): oorspranaam
Meer niet.
Maak een parenteel (Alt-F3). De uitvoer meldt netjes de oorspronkelijke achternaam.
Sla dit HTML-document op en bewerk het met Sjab2Word... de inhoud van de oorspronkelijke achternaam wordt NIET weergegeven.
Vriendelijke groet,
Guido
Maak een nieuwe persoon:
Voornaam: testvoornaam
Achternaam: testachternaam:
Eigen Overig feit (in mijn geval: Oorspronkelijke achternaam): oorspranaam
Meer niet.
Maak een parenteel (Alt-F3). De uitvoer meldt netjes de oorspronkelijke achternaam.
Sla dit HTML-document op en bewerk het met Sjab2Word... de inhoud van de oorspronkelijke achternaam wordt NIET weergegeven.
Vriendelijke groet,
Guido
Laatst bewerkt 23 jan 2017 13:32 door Guido van Harten. Reden: vergeten woord toegevoegd.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
23 jan 2017 13:53
Guido,
ik heb ook even een testje gemaakt en het overig feit wordt gewoon, mèt inhoud, getoond; de inhoud heb ik ingegeven als 'geen inhoud'.
ik heb ook even een testje gemaakt en het overig feit wordt gewoon, mèt inhoud, getoond; de inhoud heb ik ingegeven als 'geen inhoud'.
Onderwerp is gesloten.
- Lucas De Voght
23 jan 2017 14:00
Han,
ik heb de testcase gemaakt zoals Guido aangeeft, en de inhoud van het eigen feit wordt niet weergegeven.
Lucas
ik heb de testcase gemaakt zoals Guido aangeeft, en de inhoud van het eigen feit wordt niet weergegeven.
Lucas
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
23 jan 2017 14:10
Ei!!
De melding is met dezelfde gegevens als Guido gebruikt correct.
Ik blijf nog even doortesten want ik vermoed dat het ligt aan de (te) lange naam voor de Categorie.
De melding is met dezelfde gegevens als Guido gebruikt correct.
Ik blijf nog even doortesten want ik vermoed dat het ligt aan de (te) lange naam voor de Categorie.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
23 jan 2017 14:17
hetzelfde heb ik nu volgens de echte route gedaan, dus via MaakBoeken, keuze parenteel en geen andere instellingen gewijzigd.
Sjab2Word is vgls mij op basis van gebruik met MaakBoeken geschreven.
Gebruik je het direct dan is de naam van de categorie gewoon te lang.
Sjab2Word is vgls mij op basis van gebruik met MaakBoeken geschreven.
Gebruik je het direct dan is de naam van de categorie gewoon te lang.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
23 jan 2017 14:34
Het is denk ik een foutje in Sjab2Word die, bij gebrek aan vervolgregels zoals in mijn voorbeeldje, één regel teveel weghaalt of andersom gezegd niet afdrukt. E.e.a. doorgegeven aan Wim Rozendaal
Onderwerp is gesloten.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
23 jan 2017 15:08
Guido,
Standaard Aldfaer Parenteel
Hier de inhoud van het Word document met jou test gegevens.
1 testvoornaam testachternaam.
Oorspronkelijke achternaam:
oorspranaam
Index (1 persoon)
testachternaam, testvoornaam (blz.1)
Gegenereerd met Aldfaer versie 6.1 op 23-01-2017 14:30:10 door Meije van Slageren en bewerkt met Sjab2Word 7.1 op 23-1-2017 14:33:11
Ik zie geen ontbrekende inhoud.
Standaard Aldfaer Parenteel
Hier de inhoud van het Word document met jou test gegevens.
1 testvoornaam testachternaam.
Oorspronkelijke achternaam:
oorspranaam
Index (1 persoon)
testachternaam, testvoornaam (blz.1)
Gegenereerd met Aldfaer versie 6.1 op 23-01-2017 14:30:10 door Meije van Slageren en bewerkt met Sjab2Word 7.1 op 23-1-2017 14:33:11
Ik zie geen ontbrekende inhoud.
Onderwerp is gesloten.