- Bedankjes 1634
Bronnen
- Wim Blok
- Auteur
Bronnen
21 nov 2016 14:58
Is er een begrenzing voor het aantal personen Bronnen kan behandelen? Wanneer ik alle bronnen van alle personen ca 17000 probeer stopt het met de melding dat het lang kan duren en OK, maar er komt geen resultaat ook niet na een uur. Hetzelfde van alle nakomelingen van de oudste voorvader in mijn familie gaat prima.
Ik dacht dat ik niets meer kon doen in mijn stamboom, maar nu kan ik hopen met bronnen proberen te vinden, enorm leuk.
Mvg Wim
Ik dacht dat ik niets meer kon doen in mijn stamboom, maar nu kan ik hopen met bronnen proberen te vinden, enorm leuk.
Mvg Wim
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Bronnen
21 nov 2016 15:16 - 21 nov 2016 15:17
Wim,
ik neem aan dat je het over het Bonus rapport 'Bronnen' hebt.
Als dat zo is zorg dan dat je in de Aldfaer Instellingen een vink hebt bij bronnen en een tip is om eerst eens een klein gedeelte te doen uitgaande van een persoon waar je dus weet dat er Bronnen zijn, dus net zoiets als van de oudste voorvader..
ik neem aan dat je het over het Bonus rapport 'Bronnen' hebt.
Als dat zo is zorg dan dat je in de Aldfaer Instellingen een vink hebt bij bronnen en een tip is om eerst eens een klein gedeelte te doen uitgaande van een persoon waar je dus weet dat er Bronnen zijn, dus net zoiets als van de oudste voorvader..
Laatst bewerkt 21 nov 2016 15:17 door Han Kortekaas.
Onderwerp is gesloten.
- Wim Blok
- Auteur
Re: Bronnen
21 nov 2016 16:56
Hei Han, dat is dus wat ik probeerde te melden, alle bronnen vanaf de oudste voorvader gaat prima, maar wanneer ik kies voor het hele bestand stopt het.
Ook heb ik gemerkt dat veranderingen eerst te zien zijn na een bestandsherstel, alleen opslaan is niet genoeg.
Mvg Wim
Ook heb ik gemerkt dat veranderingen eerst te zien zijn na een bestandsherstel, alleen opslaan is niet genoeg.
Mvg Wim
Onderwerp is gesloten.