Flexitree : Fout in TransformNode

Lees meer

Flexitree : Fout in TransformNode

15 sep 2015 12:29 - 15 sep 2015 12:30
Bij het maken van een Flexitree uitvoer krijg ik een foutmelding. Ik heb gezocht of op de foutmelding al eens eerder gemeld was, maar dat was niet zo.

Ik krijg de fout TransformNode. Dit zegt mij niets, maar ongetwijfeld zijn er gebruikers die dit ook eens gehad hebben.

Wat doe ik fout, gaat er fout en belangrijkste hoe los ik het op.

PS. De fout komt na het verwerken in het Aldfaerscherm.

Bijlagen:

Laatst bewerkt 15 sep 2015 12:30 door Rob Hubert. Reden: kleine aanvulling
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: Flexitree : Fout in TransformNode

15 sep 2015 13:09
Rob,

Heb je de SVG viewer geinstalleerd? Zo niet, ga naar Bonus rapporten -> Grafisch en volg de aanwijzingen in het rechterschermgedeelte.

Paul
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

15 sep 2015 14:55
Paul,

Die had ik inderdaad niet geïnstalleerd. Echter blijf ik wel een probleem houden (zie bijlage). Ik werk met Windows 10, maar kan me niet indenken dat dat de fout veroorzaakt.

Bijlagen:

Onderwerp is gesloten.
Lees meer

15 sep 2015 16:25
Rob,

Het is het handigste om dit via de mail uit te zoeken. Ik stuur je een e-mail.

Paul
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

15 sep 2015 16:26
Paul,

is goed.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

20 sep 2015 15:16
Hallo Paul
Bij gebruik van mijn flexitree bestand op mijn website kreeg ik gelijkaardige meldingen. Daar de website van 2010 is, heb een nieuwe flexitree bestand gemaakt en dat bleek normaal te werken. Nu wilde ik het index bestand openen langs verkenner en dit ging niet! Werk met windows10 en Edge browser. Vanuit Edge browser kunt je ook overgaan naar IE. En daarmee ging het wel.
Terug nu naar de website gegaan en daar ook overgeschakeld naar IE en die melding kwam niet meer voor !
Heeft dus iets te maken met de browser Edge ?
Kan daar iets voor gedaan worden ?

Victor
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

20 sep 2015 16:26
Victor,

FlexiTree werkt inderdaad (nog) niet bij gebruik van de browser Edge. We zijn nog aan het uitzoeken hoe dit op te lossen is, mogelijk is hiervoor extra functionaliteit van Edge vereist. De PHP / MySQL-versie van FlexiTree (zie deze pagina ) werkt wel onder Edge.

Paul
Onderwerp is gesloten.
  • F. Klerkx

21 sep 2015 14:34
Hallo Paul,

Daar het niet gebruikelijk is dat een bezoeker iets op zijn computer moet installeren zou ik in dit geval een oplossing zoeken om flexiTree wel met edge te laten werken. Mogelijk een doorlink naar andere browsers om de gegevens te openen.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

21 sep 2015 14:58
Ik gebruik de PHP/MySQL versie van FlexiTree en ben daar heel tevreden mee. Werkt onder alle browsers en is aan de achterkant heel gebruiksvriendelijk. Zie www.robhubert.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena