Smart Matches Historie

Lees meer

Smart Matches Historie

22 jan 2015 12:15
Kunnen Smart Matches ook worden opgeslagen op de computer van de (Aldfaer) gebruiker?
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

Re: Smart Matches Historie

22 jan 2015 12:27
Als u bedoelt dat de resultaten van een SmartMatch, dus persoonsgegevens overgezet worden, dan moet u deze met kopieer/plakken zelf overnemen.
Aldfaer registreert alleen dàt er een match heeft plaatsgevonden.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

22 jan 2015 12:40
Han, het gaat mij dus om die registratie van Aldfaer, maar uit jou antwoord lees ik dat wanneer ik de Smart Matches uit zet, de registratatie in Aldfaer ook is verdwenen.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

22 jan 2015 13:22
Peter,

Eenmaal gevonden matches blijven bewaard als je de wijzigingen hebt opgeslagen in je stamboombestand (dat doe je door het bestand op te slaan). Als je daarna in Instellingen -> Online diensten het vinkje uitzet bij Myheritage, is het groene blokje met aantal matches niet meer zichtbaar. Maar het aantal matches staat nog steeds in je stamboombestand. Als je het vinkje daarna weer aanzet, zie je ze dus meteen weer terug zonder dat er een matchverzoek voor deze persoon naar MyHeritage gaat.

Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PeterB
Onderwerp is gesloten.
  • BOELEN

22 jan 2015 13:41
Beste, Het verbaast mij enigsinds dat jullie gaan samen werken met My Heritage. Ik zou graag willen vernemen of er de mogelijkheid bestaat dat mijn hele stamboom niet opengesteld wordt aan eender wie ! Waarom, ik ben al meerdere malen bedrogen uitgekomen (Geneanet) met mensen die jagen op het hoogst aantal score van personen in hun bestand en die er zich niet van bewust zijn het werk en tijd dat je in een GOEDE STAMBOOM steekt . Mijn vader en ook ik hebben deze stamboom (nog steeds onvolledig)in elkaar gebracht met ook vele verplaatsingen, dokumenten en opzoekingen en etc... Het wordt dan mits betaling ook een geweldige uitdaging voor hen zo alles maar te kopiëren. Dit heb ik zelf mogen ondervinden.
Graag jullie mening hierover en of er een oplossing voor is anders zal ik moeten uitkijken naar een andere oplossing.
Met vriendelijke groeten
Aboelen
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

22 jan 2015 15:19
in aldfaer via gaat u 'extra' naar 'instellingen'. vervolgens bij 'gebruik online diensten' het vinkje weghalen en OK klikken om de instellingen weer af te sluiten

vanaf dat moment is dan alle communicatie tussen aldfaer en MyHeritage stilgelegd.

als u eenmaal volledig ingelezen (en enthousiast) bent over de nieuwe functies kunt u op dezelfde wijze de nieuwe opties weer aanzetten. :)

via 'help' en 'versiebeheer Aldfaer' kunt u in het kort lezen wat de link met MyHeritage eventueel voor u kan betekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: BOELEN
Onderwerp is gesloten.
  • BOELEN

22 jan 2015 15:24
;) Youpie, gevonden hartelijk dank !!!! ;)
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

22 jan 2015 16:40 - 22 jan 2015 16:44
Dag Boelen.

De bescherming van uw gegevens, de privacy en al dat soort zaken zijn aan langdurige discussies onderhevig geweest. Wij van de beta testgroep kunnen voor 100% verzekeren dat MyHeritage geen toegang heeft tot uw gegevens en uw werk niet kunnen kopiëren. Het is Aldfaer die van de personen die op dat moment in het hoofdscherm staan, een gecodeerde info naar MyHeritage stuurt. Deze wordt door hen vergeleken met hun bestanden en u ontvangt vervolgens al dan niet een aanwijzing dat er mogelijke overeenkomsten bestaan. Klik u het groene veldje met een positief resultaat aan, wordt een verbinding naar de Website van MyHeritage geopend waar dan een overicht van die "matches" wordt gepresenteerd.

Tot zover alles gratis.

Indien deze resultaten u daar aanleiding tot geeft kunt u vervolgens een abo afsluiten om toegang tot de details te verkrijgen.

Alleen als u zelf besluit uw stamboom by MyHeritage, Geneanet, WieWasWie of waar dan ook, inclusief Eigen Website, te publiceren wordt uw werk publiek
Laatst bewerkt 22 jan 2015 16:44 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: BOELEN
Onderwerp is gesloten.
  • BOELEN

22 jan 2015 17:17
;) prachtig !
Heel blij dit te horen.
Nogmaals bedankt
Anne
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena