- Bedankjes 0
Nieuwe versie !
- WILLE Roland
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Nieuwe versie !
20 jan 2015 19:58
Vraagje ..
Heeft iemand al gemerkt dat' als je nu in het hoofdscherm op " Verwanten " klikt dat dit niet meer overeenstemt met vroeger !
Nu kom ik niet verder meer dan mijn " overgrootvader ", dit terwijl ik toch 13 generaties heb en dit ingesteld is op 13 ( bij instellingen ). Indien ik een opgeslagen versie van 18/01/2015 terug ophaal krijg ik wel een overzicht van 1048 verwanten ( nu 31 ) via dezelfde optie, wat is het probleem.
Met vriendelijke groeten.
WR.
Heeft iemand al gemerkt dat' als je nu in het hoofdscherm op " Verwanten " klikt dat dit niet meer overeenstemt met vroeger !
Nu kom ik niet verder meer dan mijn " overgrootvader ", dit terwijl ik toch 13 generaties heb en dit ingesteld is op 13 ( bij instellingen ). Indien ik een opgeslagen versie van 18/01/2015 terug ophaal krijg ik wel een overzicht van 1048 verwanten ( nu 31 ) via dezelfde optie, wat is het probleem.
Met vriendelijke groeten.
WR.
Onderwerp is gesloten.
- Antoon
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 95
Re: Nieuwe versie !
20 jan 2015 20:08
Het aantal generaties op de tab verwanten wordt bepaald door de instelling Stamboom->Eigenschappen in het vakje Maximum verwantschapsgraad. Als ik daar 13 invul, dan krijg ik verwanten te zien tot stamoudvaders en stamoudmoeders.
Onderwerp is gesloten.