- Bedankjes 97
privacyfilter
- Couwenberg Jacques
- Auteur
privacyfilter
28 aug 2019 15:57
Bij een volledig herinvullen met gedcom krijg ik de privacyfilter niet uit. alle levende personen blijven NIET PUBLIEK
- Frank
-
Lees minder
Lees meer
Re: privacyfilter
28 aug 2019 18:17
indien het gedcom : toon aanduiding Niet publicren is gegenereerd zal de voor en achternaam niet in het gedcom te achterhalen mogen zijn. Zo kan je wel aangeven hoeveel levende personen er in je bestand hebt maar hebt ze wel afgeschermd voor de privacy wetgeving.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Couwenberg Jacques
- Han Kortekaas
-
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Couwenberg Jacques
- Ruud de Ruiter
-
29 aug 2019 07:27
Han,
Ik denk dat je je vergist. Met een gedcom export heb je alleen de mogelijkheid via de knop Instellingen, het te gebruiken profiel te kiezen en dat profiel is dan volgens de privacy instellingen welke in dat profiel zijn toegepast.
Heeft een gebruiker slechts één enkel profiel, dan worden de instellingen van dat privacy filter toegepast als tenminste de gebruiker het activeert door JA te kiezen
Ik denk dat je je vergist. Met een gedcom export heb je alleen de mogelijkheid via de knop Instellingen, het te gebruiken profiel te kiezen en dat profiel is dan volgens de privacy instellingen welke in dat profiel zijn toegepast.
Heeft een gebruiker slechts één enkel profiel, dan worden de instellingen van dat privacy filter toegepast als tenminste de gebruiker het activeert door JA te kiezen
- Han Kortekaas
-
29 aug 2019 11:04
Ruud,
je hebt gelijk. Er zijn alleen aparte gedcom-export instellingen t.o.v. de instellingen voor tekst.
Ik denk dat de gebruiker gewoon het privacyfilter aan heeft staan bij de export.
Misschien snap ik de opmerking 'herinvullen' niet helemaal.
je hebt gelijk. Er zijn alleen aparte gedcom-export instellingen t.o.v. de instellingen voor tekst.
Ik denk dat de gebruiker gewoon het privacyfilter aan heeft staan bij de export.
Misschien snap ik de opmerking 'herinvullen' niet helemaal.