Comptabiliteit GEDCOM met My Heritage Family Tree Builder

• Carool van Kesteren
  • Auteur

Comptabiliteit GEDCOM met My Heritage Family Tree Builder

12 jan 2018 09:09
In de praktijk blijkt dat GEDCOM exporten uit Aldfaer in de online stamboom van My Heritage honderden onbekende personen opleveren. Daarnaast wordt de relatie met natuurlijke ouders en adoptie ouders niet online ondersteund, waardoor je Family Tree Builder moet installeren. Ook hier duiken dan de honderden onbekende mensen op. Waarschijnlijk doe ik iets niet goed (ik had al wat vinkjes uitgezet in de Aldfaer GEDCOM export instellingen) maar het resultaat wordt niet (veel) beter. Ik denk dat het probleem zit in:
Custom tag: _NEW, Hierarchy: INDI-_NEW, Incidents: 424
1. Lines: 28 - 31 etc

heeft iemand enig idee hoe dit te voorkomen c.q. op te lossen?

Lees meer

Re: Comptabiliteit GEDCOM met My Heritage Family Tree Builder

12 jan 2018 09:36
Mij lijkt deze vraag typisch iets om te stellen bij de MyHeritage helpdesk.

Die honderden onbekende personen; zijn dat voor u onbekende personen of kent MyHeritage ze niet?

Het is bekend dat MyHeritage zich niet houdt aan de standaard voor het Gedcom protocol.
U zou kunnen proberen om bij de Aldfaer Export het vinkje bij 'Aldfaer - uitbreidingen die buiten de gedcom-standaard vallen' uit te vinken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Carool van Kesteren

• Carool van Kesteren
  • Auteur

12 jan 2018 10:36
Dag Han, ik had het vinkje al uitgezet, maar dat had maar weinig effect. Ik zal de vraag daar stellen....maar of je dan ook antwoord krijgt....?

Lees meer

12 jan 2018 12:17
Als dat weinig effect had, dan had u in ieder geval niet meer de meldingen over _NEW moeten krijgen. Heeft u dan wel de juiste gedcom aangeboden.

Gemaakt door Kunena