- Bedankjes 216
ouders komen soms niet tevoorschijn op persoonskaa
- meuris eddy
- Auteur
ouders komen soms niet tevoorschijn op persoonskaa
27 jun 2016 14:48 - 27 jun 2016 14:56Hallo,
Ik merk dat ik voor sommige kinderen, wel de ouders in mijn personenlijst kan aanklikken, maar dat op de persoonskaart, deze ouders niet tevoorschijn komen. Ga ik naar de personenlijst en dubbel klik ik op de vader bvb. dan krijg ik de persoonskaart waar dat kind wel bijstaat. Klik ik dan weer op dat kind, dan verdwijnen deze ouders weer van de persoonskaart van dat kind. Dat gebeurt niet met elk kind, maar met sommige personen. Vervelend.
Wat te doen.
Grt.
Eddy
Laatst bewerkt 27 jun 2016 14:56 door meuris eddy.
Onderwerp is gesloten.
- G W Sandberg
Lees minder
Lees meer
Re: ouders komen soms niet tevoorschijn op persoonskaa
27 jun 2016 15:15
Eddy,
Kunt U de vraag wat zuiverder formuleren?
re: wel de ouders in mijn personenlijst kan...
Dat heb ik nog nimmer gekund...
Hebt U wel eens bestands-controle en -herstel gedraaid?
Kunt U de vraag wat zuiverder formuleren?
re: wel de ouders in mijn personenlijst kan...
Dat heb ik nog nimmer gekund...
Hebt U wel eens bestands-controle en -herstel gedraaid?
Onderwerp is gesloten.
- meuris eddy
- Auteur
27 jun 2016 18:06
Geachte,
Die bestandscontrole moet ik dus nog eens doen.
In 'n gezin van bvb. vader - moeder - zoon en dochter (alle 4 te zien op het scherm - bvb. de dochter bovenaan - onder de ouders - helemaal onderaan het gezin met ook de broer) kreeg ik het voor, dat in het geval de zoon bovenaan stond, de namen van de ouders en zijn zus verdwenen. Ook als ik op het icoontje klikte van de persoonskaart, werd geen melding gemaakt van de ouders. Dat gebeurt niet dikwijls, maar soms sta ik voor 'n raadsel.
Als ik dan in de personenlijst weer op de naam van de vader dubbel klikte, kreeg ik weer 'n scherm waar ze alle 4 opstonden.
Grt.
Eddy
Die bestandscontrole moet ik dus nog eens doen.
In 'n gezin van bvb. vader - moeder - zoon en dochter (alle 4 te zien op het scherm - bvb. de dochter bovenaan - onder de ouders - helemaal onderaan het gezin met ook de broer) kreeg ik het voor, dat in het geval de zoon bovenaan stond, de namen van de ouders en zijn zus verdwenen. Ook als ik op het icoontje klikte van de persoonskaart, werd geen melding gemaakt van de ouders. Dat gebeurt niet dikwijls, maar soms sta ik voor 'n raadsel.
Als ik dan in de personenlijst weer op de naam van de vader dubbel klikte, kreeg ik weer 'n scherm waar ze alle 4 opstonden.
Grt.
Eddy
Onderwerp is gesloten.
- Evert
27 jun 2016 18:25
Beste Eddy,
G.W. Sandberg was me vanmiddag net voor met zijn antwoord.
Maar nu je dat niet volgt wil ik het nog wel een keer herhalen:
Doe bestandcontrole en bestandsherstel.
Mogelijk zijn er wat koppeling niet meer correct en die zouden dan opgelost moeten zijn waardoor je probleem over is.
succes,
Evert.
G.W. Sandberg was me vanmiddag net voor met zijn antwoord.
Maar nu je dat niet volgt wil ik het nog wel een keer herhalen:
Doe bestandcontrole en bestandsherstel.
Mogelijk zijn er wat koppeling niet meer correct en die zouden dan opgelost moeten zijn waardoor je probleem over is.
succes,
Evert.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
27 jun 2016 18:59
Als u in de Personenlijst alle personen ziet maar op een rapport niet, dan moet u eens kijken of u het rapport (zoals een Persoonskaart) mèt het privacyfilter actief draait of niet.
Onderwerp is gesloten.
- Evert
28 jun 2016 07:26
Beste Eddy,
Nog even een aanvulling op mijn eerdere reactie.
Ik begreep er eerst niets van en de afdrukken waren slecht leesbaar.
Uiteindelijk viel mij op, 2e afdruk, dat als het kind in het hoofdscherm staat, dus niet de persoonskaart, er geen ouders in het betreffende vakje staan.
Dit zou kunnen duiden op een verstoring in de relatie die door bestandsherstel op te lossen is.
En anders losmaken en opnieuw koppelen om te kijken of dat effect heeft.
Evert.
Nog even een aanvulling op mijn eerdere reactie.
Ik begreep er eerst niets van en de afdrukken waren slecht leesbaar.
Uiteindelijk viel mij op, 2e afdruk, dat als het kind in het hoofdscherm staat, dus niet de persoonskaart, er geen ouders in het betreffende vakje staan.
Dit zou kunnen duiden op een verstoring in de relatie die door bestandsherstel op te lossen is.
En anders losmaken en opnieuw koppelen om te kijken of dat effect heeft.
Evert.
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
28 jun 2016 10:41
Hallo Eddy,
Advies om dit niet nog eens ooit te doen maar eerst even te draaien,
Indien de eerste keer dat je dit draaid zou het kunnen dat het even duurt, geheel laten doorlopen en niet denken dat er niets gebeurd.
Dit kan je vinden onder de volgende knop:
Ook kan je bij Extra - > Instellingen -> Veiligheidscopie -> Algemeen Bestandsherstel uitvoeren aanvinken om dit uit te voeren indien je het programma opslaat.
Advies om dit niet nog eens ooit te doen maar eerst even te draaien,
Indien de eerste keer dat je dit draaid zou het kunnen dat het even duurt, geheel laten doorlopen en niet denken dat er niets gebeurd.
Dit kan je vinden onder de volgende knop:
Ook kan je bij Extra - > Instellingen -> Veiligheidscopie -> Algemeen Bestandsherstel uitvoeren aanvinken om dit uit te voeren indien je het programma opslaat.
Onderwerp is gesloten.
- meuris eddy
- Auteur
06 jul 2016 20:45
Vrienden,
Bedankt voor jullie hulp. Ben er even tussenuit geweest en ben nu bezig met het bestandsherstel. Neem mijn tijd zoals Frank aanbeveelt.
Grt.
Eddy
Bedankt voor jullie hulp. Ben er even tussenuit geweest en ben nu bezig met het bestandsherstel. Neem mijn tijd zoals Frank aanbeveelt.
Grt.
Eddy
Onderwerp is gesloten.