- Bedankjes 0
stamboom opent niet
- Zwenny
- Auteur
Lees minder
Lees meer
stamboom opent niet
21 jan 2025 08:38
Ik heb sinds juni een nieuwe laptop en ik dacht dat ik alle stappen die belangrijk zijn voor een goed gebruik van aldfaer had opgevolgd. Het programma werkte naar behoren, sinds gisteren. Het lijkt erop alsof mijn hele stamboom leeg is. Het aldf bestand heeft 2kb.
Nu heb ik een oudere versie kunnen inlezen, maar dan mis ik een paar dingen die ik in de laatste maanden gedaan heb. Nog tips wat ik kan doen of waaraan dit kan liggen? Het leek erop alsof er iets "bewaard" werd, maar heeft het iets verwijderd?
Als ik de stamboom van gisteren open, komt er niets tevoorschijn en het lijkt erop dat er op de achtergrond nog iets draait (groene balkje van laden lijkt vast te lopen).
Nu heb ik een oudere versie kunnen inlezen, maar dan mis ik een paar dingen die ik in de laatste maanden gedaan heb. Nog tips wat ik kan doen of waaraan dit kan liggen? Het leek erop alsof er iets "bewaard" werd, maar heeft het iets verwijderd?
Als ik de stamboom van gisteren open, komt er niets tevoorschijn en het lijkt erop dat er op de achtergrond nog iets draait (groene balkje van laden lijkt vast te lopen).
- Han Kortekaas
-
Re: stamboom opent niet
21 jan 2025 10:15
Heeft u de stamboom e.d. opgeslagen in OneDrive en vergeten de synchronisatie van uw oude PC stop te zetten en uw nieuwe PC aan te melden?
- Zwenny
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
21 jan 2025 11:29
Hoe zou ik dat kunnen zien? Ik zag wat onedrive dingen, ook al had ik daar niet op laten slaan. Die heb ik gisteren verplaatst.
- Han Kortekaas
-
21 jan 2025 11:50
Een leidraad bij wisselen PC onder OneDrive
vind u hier.